Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان داستانی از امین جوکار، نویسنده آبادانی، از میان ۲ هزار و ۶۰۷ داستان رسیده به جشنواره ملی مهر مادر به عنوان اثر نخست معرفی شد.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی مهر مادر و پس از آنکه شش داستان از میان تعداد یاد شده به عنوان نامزدهای نهایی جشنواره معرفی و سه داستان برگزیده شدند که عنوان نخست و تندیس این رویداد هنری به نویسنده آبادانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در مجموع ۹ هزار و ۸۱۴ اثر، متقاضی حضور در بخش‎‌هایی همچون «فیلم، شعر، داستان، عکس و پوستر» نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «مهر مادر» شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۷ اثر در بخش داستان به ثبت رسید.

نرگس آبیار، پوران درخشنده، انسیه شاه‌حسینی، محمدجواد جزینی، ابوالفضل جلیلی، جاسم غضبانپور و... داوری بخش‌های مختلف این جشنواره را برعهده داشتند.

استان‌های تهران با ۲۳۸۹ اثر، خراسان رضوی ۸۱۰ اثر، اصفهان ۷۶۳ اثر، فارس ۳۹۳ اثر و البرز با ۳۸۳ اثر پنج استانی بودند که بیش‌ترین آمار شرکت‌کننده را داشتند.

در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و نیاز هموطنان به امدادرسانی و کمک‌های مردمی شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر تصمیم گرفت آئین اختتامیه این جشنواره را که قرار بود ۲۶ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شود لغو و مصوب کرد هزینه‌های برگزاری مراسم اختتامیه به مناطق سیل‌زده اهدا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره داستان نويس آبادان جشنواره ملی مهر مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری