Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@19:25:56 GMT

پنجمی پاکار در وزنه‌برداری جوانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۶۲۴

پنجمی پاکار در وزنه‌برداری جوانان آسیا

خبرگزاری میزان- حسین پاکار به عنوان پنجمی مسابقات وزنه‌برداری جوانان آسیا دست یافت. تاریخ انتشار: 12:49 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۸۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین پاکار به عنوان نخستین نماینده وزنه‌برداری ایران در دسته ۶۷ کیلوگرم مسابقات جوانان آسیا به روی تخته رفت و در پایان صاحب یک مدال نقره در حرکت یک‌ضرب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک‌ضرب با رکورد ۱۳۵ کیلوگرم، ۱۴۴ دوضرب ششم و مجموع ۲۷۹ کیلوگرم با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد. بیشتر بخوانید: گروه نخست کاروان وزنه‌برداری عازم تاشکند شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری جوانان آسیا وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی