Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت نیمی از تصویربرداری سریال «شاه رگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری، سیدجواد هاشمی و مسعود فروتن جلوی دوربین این سریال رفتند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با گذشت نیمی از تصویربرداری سریال « شاه رگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، سید جواد هاشمی و مسعود فروتن جلوی دوربین این سریال رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین همزمان با ادامه تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی در لوکیشن های سطح شهر تهران، تدوین «شاه رگ» توسط سودابه سعیدنیا درحال انجام است.

بازیگرانی که در سریال «شاه رگ» نقش آفرینی می کنند عبارتند از: نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، سپیده خداوردی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی، فریده سپاه منصور و محسن بهرامی.

در خلاصه داستان «شاه رگ» که به قلم کریم لک زاده به نگارش در آمده و به روایتی داستانی از دهه شصت می پردازد، آمده است: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

سایر عوامل این سریال عبارتند از مدیر تصویر برداری: رضا شیخی، مدیرتولید: سامان شعشعه، مدیربرنامه ریزی: امیرسلیمانی، دستیار اول کارگردان: بهمن حسینی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: علی مربی، طراح لباس: مهناز نوروزی، طراح صحنه: مژگان تمجیدی، عکاس: رز ارغوان، مشاور رسانه: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

**«میان بُر» روی آنتن شبکه پنج 

مجموعه تلویزیونی «میان بُر» تولید صدا و سیمای مرکز البرز  از  امشب ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

محمد صالحیان اظهار کرد: این مجموعه ٣٠ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مسئله "انتخاب" در صدا وسیمای مرکز البرز تولید شده است.

وی افزود: یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

تهیه‌کننده مجموعه «میان‌بُر» با اشاره به حضور بازیگران شناخته شده در این پروژه خاطرنشان کرد: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه میان‌بر، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

صالحیان با بیان اینکه این موضوع در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد عنوان کرد: میانبر یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه شمادر نظر گرفته شده که هر قسمت حدودا ۴۰ دقیقه است.

تهیه‌کننده مجموعه طنز میان‌بر با اشاره به ویژگی‌های این سریال گفت: سعی کرده‌ایم کاری متفاوت را در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم البته تلاش همه مجموعه این بوده که این سرعت در پیش تولید و تولید موجب کاستن از کیفیت آن نشود.
«میان‌بر» دوّمین سریال تولید شده در مراکز استانی صداوسیماست که در فاصله زمانی کوتاه پس از پخش سریال «جلال» از یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. 

قرار است این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ٥سیما و با یک روز تاخیراز یکشنبه از شبکه شما پخش شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی سریال تلویزیون رادیو روی آنتن شبکه پنج میان ب ر شاه رگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند

فیلم نیوز نوشت: سروش صحت پس از ساخت سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» دومین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را جلوی دوربین می‌برد.

سروش صحت پس از تولید فصل سوم «لیسانسه‌ها» از تلویزیون فاصله گرفت و فعالیتش را به عنوان کارگردان در شبکه خانگی و سینما ادامه داد.

او در مقام کارگردان سال 1399 سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» را جلوی دوربین برد. سریالی که سال 1402 به شکل مشترک از طریق دو پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش شد. این سریال مورد توجه مخاطبان به خصوص قشری که به شکل جدی‌تر سینما و سریال را رصد می‌کنند ، قرار گرفت.

صحت بعد از فراغت از ساخت این سریال، دومین فیلم سینمایی‌اش با نام «صبحانه با زرافه‌ها» را کارگردانی کرد. این کمدی خاص در جشنواره چهل و دوم به نمایش درآمد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما داوران به شکل عجیبی آن را در تمامی رشته‌ها نادیده گرفتند. سرنوشت اکران عمومی این فیلم به دلایلی هنوز ‌مشخص نیست.

صحت در سال جدید تصمیم دارد بازهم به دنیای سریال سازی بازگردد و اثر جدید خود را در این عرصه تولید کند. این سریال برای شبکه خانگی تولید می‌شود و هنوز هیچ خبری از آن رسانه‌ای نشده است. طبق گفته سیاوش چراغی‌پور که قرار است نقشی در این سریال داشته باشد ، سروش صحت پروژه جدیدش را وارد مرحله پیش تولید کرده و در حال انتخاب بازیگران است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سروش صحت: آدم پر اشتباهی هستم / می خواهم بخشش را ترویج بدهم خاطره بامزه سروش صحت از تست بازیگری برای مدیری (فیلم) احتمال جدایی سروش صحت و همسرش (+عکس)

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو