Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:39:46 GMT

تسویه معوقات معلمان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۸۰۱

تسویه معوقات معلمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به مطالبات معلمان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان نوروز امسال تکالیفی به عنوان پیک نوروزی ندارند و معلمان در صورت لزوم تکلیف مهارت محور به دانش آموزان خواهند داد.
محسن حاجی میرزایی با تأکید بر این که آزمون استخدام آموزش یاران نهضت سوادآموزی اسفندماه برگزار می‌شود افزود: این معلمان پس از قبولی در آزمون و گذراندن یک دوره آموزشی یک ساله به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی ادامه داد: معلمان حق التدریس شاغل از قبل از سال ۹۱ که ابلاغ و حقوق از آموزش و پرورش دریافت کرده اند بدون آزمون جذب آموزش و پرورش می‌شوند، ولی حق التدریسان شاغل از بعد از سال ۹۱ که از آموزش و پرورش حقوقی دریافت نکرده اند مشمول استخدام نخواهند شد.
او به مشکل حذف آزمون سراسری سال آینده در برخی کشور‌ها اشاره و اضافه کرد: سازمان سنجش براساس استاندارد‌های خاص خود عمل می‌کند. اما اگر مشکلی برای دانش آموزان این کشور‌ها ایجاد شود برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.
حاجی میرزایی به شرط سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: بسیاری از متقاضیان شغل معلمی خواستار افزایش شرط سنی از ۲۲ به ۲۵ سال شده اند که قانون این اجازه را به ما نمی‌دهند.   انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان نهضت سوادآموزی استخدامی حق التدریس دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش حاجی میرزایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از برنامه های این اردوی جهادی بود.

همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225442 برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان