Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه مطلع و وارد عمل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سرهنگ علی قربانی  اظهار داشت: در بررسی‌های تخصصی بعمل آمده مشخص شد سرکرده‌های این باند یک زن و شوهر و فرد هستند که افراد فقیر و بی بضاعت را فریب می‌دهند و آن‌ها را راضی می‌کنند اعضای بدن خود را آسیب بزنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد پس از مصدوم کردن اعضای بدن خود و پاره کردن لباس هایشان با ایجاد تصادفات ساختگی که از قبل طراحی شده بودند از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: علاوه بر سرکردگان باند ۸ نفردیگرنیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند و تاکنون متهمان به ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه از شرکت‌های بیمه اعتراف کرده اند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اعضای این باند ۲ میلیارد ریال سفته از افراد فقیر بعنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافتی می‌گرفته اند تصریح کرد: همه متهمان این پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ علی قربانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هر گونه بی نظمی و اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو با ترفند‌های ساختگی نظم جامعه را برهم بزنند و کلاهبرداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاهبرداری ایجاد تصادفات ساختگی شرکت های بیمه شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی