Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار دانشجو در تکمیل ظرفیت این دانشگاه پذیرفته شوند، گفت: تکمیل ظرفیت در مراکز علمی کاربردی آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

مسعود خداپناه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۴۲۰ کد رشته محل در مهرماه امسال پذیرش دانشجو داشتیم که بخشی از ظرفیت‌ها در مهر امسال تکمیل شد و بخشی دیگر هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذرماه تکمیل ظرفیت داشتیم و در بهمن‌ماه نیز مجددا تکمیل ظرفیت داریم.

وی افزود: در مجموع  مهرماه امسال حدود ۶ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی استان پذیرفته شدند. همچنین احتمال می‌دهیم در تکمیل ظرفیت بهمن‌ماه حدود هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار دانشجو در ۳۰۰ کد رشته محل پذیرفته شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان در پایان بیان کرد: تکمیل ظرفیت در مراکز علمی کابردی آغاز شده است و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه دارد. داوطلبان متقاضی تکمیل ظرفیت برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه علمی کاربردی علمی کاربردی خوزستان هزار دانشجو تکمیل ظرفیت بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر دهقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه جدی دولت برای توسعه فناوری هوش مصنوعی افزود:با حمایت و پیگیری جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی امسال شاهد ارتقای جایگاه، کاربرد‌ها و رتبه ایران در هوش مصنوعی خواهیم بود و سرعت این توسعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاربردی‌سازی مقالات علمی و مقاله‌های این حوزه افزود: رتبه تولید علم عموماً به تعداد مقالات علمی و ضریب تأثیر آنها ارجاع داده می‌شود. برای آن‌که بتوانیم تولیدات علمی و پژوهش‌ها را کاربردی کنیم به زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های پیشرفته، قانون‌گذاری یا تنظیم‌گری و حمایت‌های عملی و اجرایی نیاز داریم.

دکتر دهقانی با اشاره به راه اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی و نقش آفرینی شورای راهبری فناوری هوش مصنوعی با هدف توسعه کاربرد‌های این فناوری به دست مردم عنوان کرد: ایجاد بستر و زمینه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات کاربری هوش مصنوعی از اهداف اصلی این مرکز ملی است، به طوری که بخش خصوصی بتواند با استفاده از امکانات و کاربری سخت‌افزارها، توسعه ابزار‌ها و کاربرد‌های هوش مصنوعی را محقق کند. بخش خصوصی در این امر نقش آفرینی خواهد کرد و زیرساخت‌های پردازشی و پایگاه‌های داده‌ای بزرگ را فراهم می‌کند. داده از مهم‌ترین ابزار‌هایی است که کمک می‌کند جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، ارتباطات و مالی و دیگر حوزه‌ها شکل گیرد.

وی با اشاره به تمرکز جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی بر توسعه و کاربردی سازی این فناوری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های کاربردی سال پرباری باشد تا کشور هم از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی سریع‌تر ارتقای پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳