Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:02:18 GMT

بازداشت موقت یکی از کارگران نیشکر هفت‌تپه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۹۵۴

بازداشت موقت یکی از کارگران نیشکر هفت‌تپه

 

به گزارش تابناک؛ منابع خبری ایلنا در نیشکر هفت تپه از بازداشت موقت یکی از کارگران این واحد صنعتی خبر دادند.

به گفته‌ آنها، محمدرضا دبیریان روز گذشته بازداشت شده است؛ برای او وثیقه تعیین شده اما در حال حاضر قاضی پرونده با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه موافقت نکرده است و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است در بازداشت بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دلیل این بازداشت هنوز اطلاعی در دست نیست اما از قرار معلوم، بازداشت دبیریان با تجمعات گذشته‌ی کارگران نیشکر هفت‌تپه بی‌ارتباط نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفت تپه بازداشت کارگران جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر