Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان شاهرود با هدف اشاعه و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری و برگزاری مراسم های مذهبی افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری آریا از سمنان ، محسن مسعودیان گفت: این مرکز به عنوان سیزدهمین مرکز نیکوکاری شاهرود در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این مرکز  به عنوان محوریت مدارس علمیه خواهران دو مدرسه علمیه دیگر hاین شهر را نیز تحت پوشش دارد.

مسعودیان راد  هدف از راه اندازی این مرکز نیکوکاری حوزوی را اشاعه و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری، برگزاری مراسم های مذهبی در منازل مددجویان، مشاوره مذهبی به مددجویان، مشاوره ازدواج به دختران در شرف ازدواج تحت حمایت  و برگزاری اردوهای فرهنگی برشمرد و گفت: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری رویکرد جدید کمیته امداد استان سمنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق 62 مراکز نیکوکاری استان سمنان در سال جاری  30 میلیارد و 239 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: این کمک ها  نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 110 درصدی همراه شده است.

وی  هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کارها به دست مردم است دانست و افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  فعالیت‌های مراکز نیکوکاری و هزینه کرد مشارکت‌های مردمی را در سرفصل‌های خدمات فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه، وام ضروری، خدمات و تخفیفیات به نیازمندان و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال جاری ، 14 میلیاردو 667 میلیون تومان در قالب کالا، چهار میلیاردو 961 میلیون تومان کمک نقدی بوده و  نیازمندان این استان 10 میلیارد و 61 میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد مسعودیان سمنان مراکز نیکوکاری مرکز نیکوکاری میلیون تومان مدرسه علمیه حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)

ویژه برنامه "شکوفه‌های آسمانی" ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ سال در طول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059650 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است