Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نادری روز یکشنبه در جمع ناظران شورای نگهبان  و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای درشهرستان  دشتی افزود: حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان دارای بالاترین  مشارکت درانتخابات گذشته بود و انتظار می‌رود با توجه به رقابتی بودن این دوره انتخابات نیز میزان مشارکت بالا باشد.

 فرماندار دشتی اضافه کرد: ۱۰۷ هزار و ۸۴۱ نفر درحوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند هستند که  که از این شمار ۵۷ هزار و ۲۵۵ نفر مر بوط به شهرستان دشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اظهارداشت: ۱۳۸ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در نظر گرفته شده که ۷۴ شعبه مربوط به دشتی و ۶۴ شعبه درشهرستان تنگستان است.

وی از همه نامزدهای انتخابات خواست در برنامه‌های تبلیغاتی خود فقط به معرفی و برنامه انتخاباتی خود بپردازند و از تخریب و توهین و هتک حرمت سایر نامزدها که موجب تشویش و ناامنی در حوزه انتخابیه می شود پرهیز کنند.

شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان است.

برچسب‌ها تنگستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری دشتی پروندهٔ خبری گام چهارم انتخابات مجلس، تبلیغات نامزدها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنگستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری دشتی تنگستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری دشتی حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود