Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:32:04 GMT

۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در آذربایجان غربی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۱۵۲

۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در آذربایجان غربی ثبت شد

قنبر کریم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین روند تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: تا امروز ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی توسط هیئت نظارت بر انتخابات ثبت شده و رضد تخلفات همچنین توسط نیروی انتظامی و سایر مراجع ذی صلاح نیز در حال انجام است.

وی تبلیغات غیر از محل‌های تعیین شده در سطح شهر، تخریب کاندیداها توسط یکدیگر به خصوص در فضای مجازی، چاپ و توزیع پوسترها بزرگ‌تر از سایز ارائه شده بیشترین تخلفات گزارش شده در استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم نژاد با اشاره به افزایش شور تبلیغاتی در روزهای پایانی مهلت قانونی از تمامی نامزدهای این دوره از انتخابات خواست با رعایت اخلاق بدون تخریب رقیب فضا را برای حضور پرشور مردم فراهم کنند ادامه داد: ستاد انتخابات در استان نیز در آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال با افزایش ۱۰۰ صندوق تعداد صندوق‌های اخذ رأی در استان به دو هزار و ۱۱۷ صندوق رسیده است عنوان کرد: یک هزار و شش شعبه شهری و یک هزار و ۱۱۱ شعبه روستایی است.

۹ هزار ناظر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی حضور دارند

رئیس رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در دوره گذشته هشت هزار ناظر در انتخابات فعالیت داشتند گفت: در این دوره ۹ هزار ناظر بر روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان نظام برای تحریم این دوره از انتخابات اظهارکرد: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون همواره با توطئه و دسیسه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی مواجه بوده اما ملت بصیر و آگاه ایران با حضور پرشور خود در برهه‌های حساس این توطئه‌ها را خنثی کرده و امسال نیز با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار جهانی خواهیم زد.

کریم نژاد با دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مردم باید برای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور احساس مسئولیت کرده و با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر شده و اجازه سواستفاده به فرصت طلبان و دشمنان ندهند.

وی با بیان به ایجاد هفت شعبه اخذ رأی برای اقلیت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است اظهار کرد: ستاد جرایم انتخاباتی در تمام حوزه‌های انتخابیه راه اندازی و نیز شعبات ویژه رسیدگی بر تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌های هر شهر تشکیل شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی اخلاق تبلیغات فضای مجازی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رأی آذربایجان غربی یازدهمین دوره کریم نژاد هزار ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد