Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@23:49:36 GMT

الاهلی بدون سرمربی!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۲۳۵

الاهلی بدون سرمربی!

به گزارش صدای ایران و به نقل از الریاضیه، کریستین گروس سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه درب خروج باشگاه الاهلی عربستان قرار گرفته است.

گروس با مسئولان باشگاه الاهلی بر سر جدایی به توافق نرسید و درخواست ۶ میلیون دلار کرد تا این باشگاه را به مقصد خانه اش ترک کند. اما مسئولان باشگاه الاهلی زیر بار فسخ دوطرفه نمی‌روند و از طرفی گروس دیروز با تیمش به کویت سفر نکرد و درتمرینات تیمی هم شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا این مربی سوئیسی با مسئولان الاهلی سر لج افتاده و قصد ندارد از موضع خود کوتاه بیاید و ممکن است حتی در بازی مقابل استقلال ایران غایب بزرگ تیمش باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان الاهلی استقلال استقلال تهران استقلال ایران فوتبال باشگاه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور