Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز معینی مقدم سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی بهینه به کاربران جاده ای، در سال جاری ۱۷۷ دستگاه از ماشین سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری را تعمیر و بازسازی نموده که این اقدامات با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  کل تعداد ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان را ۳۵۶ دستگاه عنوان کرد و افزود: درحال حاضر برای خدمات رسانی مطلوب به هم استانی‌های گرامی در طرح زمستانی بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات این اداره کل به کار گرفته شده است.

سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس اعلام نیاز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حوزه این اداره کل، جهت انجام عملیات مختلف خصوصاً بازگشایی محور‌های مواصلاتی در جریان سیل اخیر، تعداد ۹ دستگاه کشنده کمرشکن این اداره، در حدود ۸۰۰ عملیات جابجایی دستگاه ماشین آلات شرکت داشته اند.

معینی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: سرویس صحیح و استاندارد ماشین آلات و تعمیر به موقع آن‌ها تأثیر بسیاری در افزایش عمر مفید آن‌ها دارد و به همین منظور بازدید‌های دوره‌ای و منظم در دستور کار همکاران ما در سرتاسر استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راه و شهرسازی راهنمایی و رانندگی حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اداره کل ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روح‌الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رهاسازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیروهای راهداری شبانه‌روزی در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمام ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم را با تجربه سیل گذشته اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 745411

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار