Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با کشف یک انبار بزرگ احتکار کاغذ در حومه شهرستان شیراز ، پرونده‌ای در شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی تعزیرات استان فارس علی مبشری اظهار داشت: با کشف یک انبار بزرگ احتکار کاغذ در حومه شهرستان شیراز ، پرونده‌ای در شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف بیش از 29 هزار بسته کاغذ از این انبار افزود: با توجه به عدم ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها، تخلف احتکار محرز است و در حال حاضر شعبه رسیدگی‌کننده در حال بررسی‌های بیشتر پیرامون موضوع است.

تهران| 270 تن مواد پتروشیمی احتکار شده در انبارهای کهریزک کشف شدانبار میلیاردی کاغذ احتکار شده در "اکبرآباد" پلمب شد13 تن شکر احتکار شده در شیراز کشف شد

مبشری ارزش کاغذهای مکشوفه را بالغ بر 9 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برای متهم پرونده قرار وثیقه صادر شده و کاغذهای مکشوفه نیز با دستور رئیس شعبه ویژه احتکار در بازار عرضه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه حکم پرونده به زودی صادر و اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم چنانچه اطلاعی از احتکار کالا در سطح استان دارند مراتب را به سامانه 124 سازمان صمت یا 135 تعزیرات گزارش داده تا بازرسین نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/424/ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی احتکار کاغذ احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز به در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک و مستندات پرونده و اظهارات متهم، قاچاق سوخت را محرز اعلام و نامبرده را به ضبط سوخت‌های کشف شده و پرداخت مبلغ یازده میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 


مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، در اداره اجرای احکام جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شد .


به گفته مهاجریان مقدم، ماموران نیروی انتظامی یزد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام