Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:51:51 GMT

کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان توسط بهمنیار

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۵۴۵

کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان توسط بهمنیار

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهمنیار که به همراه تیم ملی کاراته بانوان در لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات حضور یافته با صعود به  مرحله رده بندی این مسابقات  در نهایت موفق به کسب مدال برنز شد.

مرتضی ورزلدوست افزود : این ملی پوش شایسته استان گیلان در وزن ۵۰- کیلوگرم در این دوره از رقابتها حضور یافت که در دیدار رده بندی برابر آیچا سیاح مراکشی دارنده دو مدال طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر دو این حریفش را مغلوب و مدال برنز این مسابقات را برگردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کاراته کار شایسته گیلانی در اولین دیدارش برابر نادیا گومز کاراته کار قدرتمند اسپانیایی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه پنج بر سه مغلوب این حریفش شد اما با صعود نادیا گومز به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله ابتدا برابر آسیا آگوس از ایتالیا قرار گرفت که این حریفش را شکست داد و سپس با سارا هوبریش از آلمان مبارزه کرد.

وی بیان کرد: بهمنیار که طی چند مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان مغلوب هوبریش شده بود در این دیدار توانست با نتیجه سه بر یک این کاراته کار قدرتمند آلمانی را مغلوب کند و به دیدار رده بندی راه یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: لیگ جهانی کاراته وان امارات از صبح روز جمعه با حضور ۵۷۱ کاراته کار از ۸۵ کشور در شهر دوبی آغاز شده که این رقابتها عصر امروز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف به کار خود پایان می دهد.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته کار مدال نقره قرار گرفت مدال برنز کسب مدال رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897134

دیگر خبرها

  • اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان