Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:27:50 GMT

۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۹۳۵

۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان آزاد شدند

روحانی منش گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مجموع بدهی ۹۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه همدان، «یدالله روحانی منش»، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مجموع بدهی 979 میلیون و 500 هزار تومان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه 22 زندانی مدنظر آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند افزود: پرداخت بدهی این زندانیان توسط ارائه تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل، کمک‌های ستاد دیه، و ...صورت پذیرفته است.

روحانی منش  با اشاره به اینکه تمامی زندانیان آقا بوده اند اضافه کرد: از مجموع این زندانیان، ۲ نفر نفقه، 4 نفر مهریه و مابقی محکومیت‌های مالی بوده‌اند.

وی از كمك برای آزادی زندانيان جرائم غيرعمد به عنوان ايثار ماندگار ياد کرد و گفت: وقتی هر يك از ما از سرخيرخواهی قدمی هرچند كوچك برای آزادی زندانيان جرائم غيرعمد بر می‌داریم، ضمن شاد كردن دل خانواده‌‌های آنها، آثار و بركات اين ايثار در تمامی زندگی ما نیز تا هميشه جاری خواهد بود.


وی تأكيد کرد: كمك‌های ما برای آزادی چنين زندانيانی آثار مثبتی برای خانواده‌های آنها نیز دارد؛ زيرا چنين افرادی بيش از ديگران در معرض آسيب‌های احتمالی اجتماعی هستند.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ایام دهه فجر جرائم غیر عمد برای آزادی روحانی منش آزاد شدند ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد