Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@23:55:40 GMT

پیکان به دنبال جذب مدافع خارجی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۰۴۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پیکان تهران در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. دو گلی که پیکان در این مسابقه دریافت کرد آمار گل‌های خورده این تیم را به عدد 37 رساند تا آنها اکنون تنها یک گل از شاهین بوشهر که پیش از این هفته قعرنشین بود، بیشتر دریافت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله ویسی که با معرفی به عنوان سرمربی پیکان از دو دیدار به یک امتیاز با تساوی مقابل ماشین سازی تبریز دست یافته در نظر دارد تا نیمکت این تیم را تقویت کند.

اولویت ویسی خرید بازیکنان داخلی است اما به دلیل عدم حضور گزینه‌های مدنظر این سرمربی تصمیم دارد تا جذب بازیکنان خارجی را زیر نظر بگیرد. اولویت ویسی از بین سه جای خالی که در لیست این تیم وجود دارد به خدمت گرفتن یک مدافع طراز اول است تا بخشی از مشکلات خط دفاعی را برطرف کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدافع پیکان تهران عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!

سرمربی پیکان از غیب برخی همکاران خود در نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی انتقاد کرد.

به گزارش فارس، غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در نشست های خبری، انتقادهای زیادی را در پی داشته و حتی کار به تحریم از سوی رسانه‌ها هم کشیده شده است.

برهمین اساس رضا عنایتی سرمربی پیکان که در همه نشست های خبری حاضر می‌شود، در انتقاد از این وضعیت گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی رقیب حاضر نشود و کمکش را بفرستد، من هم دکتر تیم یا کمک خود را به نشست می‌فرستم! اگر این اتفاق افتاد از من گلایه نکنید.

وی ادامه داد: احترام باید متقابل باشد و هرکسی در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام دهد. اینکه جایگاه‌ها قاطی شود، خوب نیست. اگر قرار است سرمربیان به نشست بیایند باید همیشه آنها حاضر شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترین‌های لیگ برتر فوتبال با 86 گل ؛رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر شد

دیگر خبرها

  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست