Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: انتقال آب خزر به فلات مرکزی، آزاد راه حرم تا حرم و توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی به عنوان سه طرح شاخص و اولویت‌دار عمرانی و اقتصادی استان سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  دکتر منوچهر فخری در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار استان در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: برای اجرای طرح احداث آزادراه حرم تا حرم باید پیمانکار با توجه به زمان‌بندی‌های انجام شده به تعهدات خود عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان مردم استان تاخیر در اجرای طرح عمرانی ساخت آزادراه حرم تا حرم را نمی پذیرند و باتوجه به آمار قابل توجه واژگونی خودرو و سوانح رانندگی در جاده‌های استان، روند تکمیل آزاد راه حرم تا حرم سرعت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه، انتقال آب خزر از به فلات مرکزی از مطالبه‌های جدی اقشار مردم استان است، ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ این طرح دارای ردیف بودجه شد.
وی اضافه کرد: توجه به فراوری و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی به عنوان طرح شاخص در دستور کار قرار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار محترم سمنان و دیگر مسئولان به اجرای طرح‌های شاخص و اولویت‌دار تاکید دارند و براساس زمان‌بندی برای اجرای این طرح اقدام می‌شود.

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتقال آب خزر به سمنان اولویت دار حرم تا حرم اجرای طرح انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است

محسن طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان سمنان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود، افزود: نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک اندیش استان است، ابراز کرد: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، افزود: کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 6063976

دیگر خبرها

  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود