Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:18:23 GMT

نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۱۷۶

نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی رئیس فرهنگ‌سرای رسانه با اعلام خبر برگزاری همایش «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» گفت: در دوره جدید برنامه‌های فرهنگ‌سرای بنا شده است تا هر مناسبتی محملی باشد برای تجلیل و پاسداشت جایگاه رسانه و مقام خبرنگار؛ به همین دلیل به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روز تجلیل از مقام زن، با هماهنگی و همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت مؤسسه فرهنگی نشرآوران در قالب نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» از تعدادی از زنان فعال در رسانه تجلیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره‌های شاخص رسانه‌ای کشور در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود، درباره جایگاه خبرنگاران زن و نقشی که می‌توانند در ارتقای جایگاه رسانه‌ها و کیفیت محصولات رسانه‌ای در کشور ایفا کنند، بحث و تبادل‌نظر می‌شود.

رئیس فرهنگ‌سرای رسانه ادامه داد: با دعوت از مدیران رسانه‌های جمعی از آنها خواستیم که فعال‌ترین بانوان خبرنگار سال ۹۸ را برای تقدیر در نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» معرفی کنند. همچنین در این نشست برای نخستین بار از بانوان خبرنگاری که در سال ۹۸ بازنشسته شده‌اند و خانواده بانوان خبرنگاری که متأسفانه در سال ۹۸ از دست داده‌ایم تقدیر می‌شود.

نشست «زنان خبرنگار؛ افق‌های پیش رو» روز دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۹:۳۰ صبح در فرهنگ‌سرای رسانه واقع در ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

کد خبر 4854230 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگسرای رسانه مهدی محمدی انقلاب اسلامی ایران کتاب و کتابخوانی مد و لباس رایزنی فرهنگی ترجمه سردار سلیمانی ادبیات دهه فجر ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری معرفی کتاب میراث فرهنگی فرهنگ سرای رسانه بانوان خبرنگار افق های پیش رو برگزار می شود زنان خبرنگار سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه

نشست هیأت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای امور خارجه برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از رایزنی‌های خصوصی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و رشید مردوف معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان، نشست هیأت‌های دو‌ کشور به ریاست وزرای امور خارجه برگزار شد.

در هئیت ایرانی آقایان حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، روزبهانی، سفیر ایران در ترکمنستان، سید علی موسوی، مدیرکل حقوقی بین‌المللی وزارت خارجه و علیرضا محمودی، مدیرکل کنسولی وزارت خارجه حضور دارند.

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانیامیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد