Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگ، ارجمند و رنج کشیده سرزمین تاریخی قزوین، آبیک، البرز و الموت

سلام و درود خدا بر شما

از زمانی که خود را در معرض رأی و انتخاب شما قرار داده ام، مدام این سوال را شنیده ام که تو بدون پشتیبانی جناح های راست و چپ، چگونه می خواهی رقابت کنی و رای بیاوری؟

پاسخ این است: آنان که با لیست های سیاسی وارد رقابت می شوند، عمدتاً وامدار دست های پشت پرده همان لیست ها هستند و وقتی به مجلس می روند ابتدا باید منافع آنان را تامین کنند و اگر زمان و توانی باقی ماند، نوبت به مردم می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


من اگر رأی بیاورم، به پشتیبانی مردم عزیز قزوین و آبیک و البرز خواهد بود و اگر رأی نیاورم، وجدانم آسوده است که برای چند صباحی نمایندگی، خود را به بازی های سیاسی و جناحی نیالوده ام.

همچنین این پرسش را مطرح می کنند که بدون هزینه های آنچنانی چگونه می خواهی رقابت کنی و به مجلس بروی؟

پاسخ، واضح است: کسانی که می خواهند با هزینه های میلیاردی وارد مجلس شوند، طبیعتاً مهم ترین دغدغه شان این است که چگونه در 4 سال نمایندگی، این ارقام نجومی را با سودش مجدداً به دست بیاورند. چرتکه به دستان، هیچگاه صدای ما مردم در مجلس نخواهند بود. مردم بعد از تجربیات مکرر، به کسانی رأی خواهند داد که از جنس خودشان باشد و من نیز برخاسته از میان همین مردم و یکی از آنها هستم.

مردم بزرگ قزوین، آبیک، البرز و الموت

ما ایرانیان و مشخصاً مردمانی که موطن شان استان پر شرافت قزوین است، سال هاست که در آرزوی شنیدن صدای خود در خانه ملت هستیم ولی دریغ که آنچه اغلب از بهارستان به گوش می رسد، نه صدای مردم که سهم خواهی های اصلاح طلبان و اصولگرایان است؛ آنان که بسیاری شان در نقاب اصلاحات و ارزش ها، خانه ملت را به حجره تجارت و سیاست خویش تبدیل کرده اند؛ هر چند که نباید از انصاف دور شد و برخی نمایندگان نجیب و شریف با سهم خواهان یکی دانست.

اینک زمان آن رسیده است که پیامی قاطع به سیاست بازانی بدهیم که فکر می کنند مردم منتظر لیست هایشان هستند تا برای رأی دادن به آنها صف ببندند؛ این پیام قاطع نیز چیزی نیست جز حضور در پای صندوق ها و رأی دادن به کاندیداهایی از بین خود مردم.

امید که با یاری همدیگر بتوانیم، به شهر و دیارمان ادای دین کنیم. یادمان نرود که حق استان قزوین، بسیار بیشتر از این هاست.

خدا پشت و پناه تان باد
ولی ناصری
کاندیدای حوزه انتخابیه قزوین، آبیک، البرز و الموت

لینک کوتاه: asriran.com/002zkx

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ولی ناصری تبلیغات انتخاباتی البرز و الموت لیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی ایران در اوج اقتدار هستند گفت:عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش با کارکنان ارتش در استان یزد دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم. 

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

 ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • ماجرای شکوائیه‌نویسان تهران و ضرب و شتم دادخواهان | نخستین صندوق‌ عدالت کی راه‌اندازی شد؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم