Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی علاقمندی و استعداد جوانان استان خراسان جنوبی را دلیل سرمایه گذاری و توسعه پیست موتورسواری این استان عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ، حسن کریمی در حاشیه سفر به استان خراسان جنوبی و بازدید از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:در سفر به استان خراسان جنوبی متوجه شدم جوانان این استان به موتورسواری و اتومبیلرانی علاقمند و مستعد هستند و مقام های قهرمانی کشور بدست آوردند حتما این مهم  وزارت ورزش و جوانان و به تبع از آن شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را تشویق می کند که در این قسمت سرمایه گذاری بیشتری کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با بیان اینکه برنامه خاصی برای این پیست خا داریم، تصریح کرد :  حتما در رابطه با توسعه پیست موتورسواری استان خراسان جنوبی کمک مَی کنیم و حتما وزیر ورزش و جوانان هم نگاه ویژه به این استان و به همه استان ها و رشته های مختلف ورزشی دارند و انشالله با تلاش و هماهنگی قسمتی  از خواسته های ورزشدوستان این منطقه را اجرایی می کنیم .

شایان ذکر است در این سفر یکروزه مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون ، حسن کریمی ، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را همراهی می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تشویق موتور شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی پیست موتورسواری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است