Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی راشاتودی نوشت: پس از آنکه سندرز در انتخابات مقدماتی آیووا و نیوهمپشایر به عنوان نامزد پیشتاز حزب دموکرات ظاهر شد، مانع جدیدی بر سر راه وی قرار گرفت و آن لابی اسرائیلی بود که پول فراوانی در اختیار دارد.

در این مطلب آمده است: در حالی که خبر پیشتازی سندرز به حامیان وی انرژی داده، به آن دسته از دموکرات‌هایی که او را کمونیست و نسخه جناح چپی ترامپ می‌خوانند نیز انگیزه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آنکه سندرز اکنون با حملات جدیدی از سوی لابی قدرتمند اسرائیل هم مواجه است.

در حالی که یک هفته تا نمایش نوادا باقی مانده است، گروه «اکثریت دموکراتیک برای اسرائیل» تبلیغاتی انجام می‌دهد که در آن به انتقاد از سندرز می‌پردازد. این تبلیغات از شنبه آغاز شده است.

گروه «اکثریت دموکراتیک برای اسرائیل» ۸۰۰ هزار دلار برای تبلیغات ضد سندرز در آیووا هزینه کرد. مبلغ دقیقی که این نهاد در نوادا هزینه کرد، هنوز مشخص نشده است.

در تبلیغات آیووا سیاست‌های سندرز درباره اسرائیل که به طور چشمگیری ملایم‌تر از دولت‌های اخیر است و احتمالا کمک به اسرائیل را محدود خواهد کرد، مگر آنکه سیاست‌های آن در زمینه شهرک‌سازی تغییر یابد، به طور مستقیم هدف حمله قرار نگرفت. بلکه آن‌ها دیدگاه‌های سوسیالیستی سندرز را هدف قرار دادند و بر روی حمله قلبی اخیر وی به عنوان دلیلی برای ناتوانی‌اش تکیه کردند.

برای سندرز که خود یهودی است، هزینه‌های تبلیغاتی گروه «اکثریت دموکراتیک برای اسرائیل» و ادعای حمایت ایپک (قوی‌ترین لابی صهیونیستی در آمریکا) از این تبلیغات به منزله مانعی برای پیروزی در نوادا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنی سندرز انتخابات آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یک نویسنده عرب زبان ساکن آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: اردن ده‌ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با اسرائیل رهگیری و منهدم کرد.

گفتنی است کاربران عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی از اقدامات اردن در خیانت به جهان اسلام و همراهی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده اند.

کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس زیر نوشتند: پادشاه اردن و ولیعهدش تا آخرین قطره خونِ مردمِ اردن آماده دفاع از رژیم صهیونیستی هستند!

در همین حال کانال تلگرام شبکه تلویزیونی وزیر خارجه اردن اعلام کرد: در اعتراض به اظهارات توهین کننده به اردن که در خبرگزاری ایران منتشر شد، سفیر ایران را احضار کردیم.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد کاخ سفید اعلام کرد بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با عبدالله دوم پادشاه اردن در مورد وضعیت غرب آسیا گفتگو کرد.

خشم ادرنی‌ها از حمایت دولتشان از رژیم صهیونیستی
بنابر اعلام رادیو ار اف‌ای فرانسه، اردن طی حمله ایران به فلسطین اشغالی که در بامداد روز یکشنبه ۱۴ آوریل صورت گرفت، ده‌ها موشک و پهپاد ایران را که قصد داشتند با عبور از حریم هوایی این کشور (اردن) به اهدافی در اسرائیل برخورد کنند هدف قرار داده است.
رادیو ار اف‌ای فرانسه این اقدام اردن را کمک به دولت اسرائیل توصیف کرد. این در حالی است که این اقدام اردن خشم مردم این کشور را برانگیخت. اردنی‌ها با متهم کردن این اقدام امان، دولتشان را تحت فرمان اسرائیل توصیف کردند.

عمر شهروند اردنی، در مصاحبه با رادیو ار اف‌ای فرانسه گفت: گمان می‌رفت اردن به موشک‌های ایران اجازه عبور دهد، چرا که ایرانی ها، دشمن ما و دشمن همه اعراب را هدف قرار می‌دهند.
نور، یک شهروند دیگر اردنی گفت: مداخله اردن به این معناست که امان مانند آمریکا و انگلیس در دفاع از اسرائیل شرکت کرده و این برای ما شرم آور است.
وی تاکید کرد اردن باید از جانبداری از طرفین مناقشه اجتناب کند.

ناظران اردنی نگران هستند که مداخله اردن در حمله ایران به اسرائیل، به رویارویی نظامی با قدرت‌های منطقه منجر شود و این در حالی است که مقامات اردنی اقدام خود را اینگونه توجیه کرده اند که پاسخ آنها به موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، در درجه اول، با هدف محافظت از اردنی‌ها و همچنین حاکمیت حریم هوایی این کشور بوده است.

این در حالی است پیش از این دولت اردن به جنگنده های رژیم صهیونیستی برای عبور از حریم هوایی این کشور به منظور حمله به اهداف سپاه پاسداران در خاک سوریه مجوز داده بود.

کد خبر 845002 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اردن اسرائیل خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • آمریکا در جست‌وجوی بازدارندگی ازدست‌رفته/ مهم‌ترین لابی صهیونیستی خواستار برخورد با ایران شد
  • آمریکا در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند
  • جلسه کابینه جنگ اسرائیل بی‌نتیجه پایان یافت