Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی ایلام اعلام کرد: در 9 ماهه سال جاری بیش از 3 میلیارد و 946 میلیون ریال از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به توسعه ورزش و امور جوانان و فضاهای آموزشی استان اختصاص‌یافته است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رسانه مالیاتی ایران، عباس پور، مدیرکل امور مالیاتی ایلام با اعلام این خبر گفت: طی سال گذشته نیز 5 میلیارد و 315 میلیون ریال از محل مالیات بر ارزش‌افزوده به‌حساب ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش استان واریزشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام یادآوری کرد: بر اساس ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است بیست‌وهفت صدم درصد از کل 9 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه معلولین و جانبازان اختصاص دهد.
وی افزود: همچنین طبق تبصره 3 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده به‌منظور تأسیس و توسعه واحدهای آموزشی موردنیاز، معادل نیم درصد از عوارض وصولی مالیات بر ارزش‌افزوده در حساب مخصوص در خزانه به نام وزارت آموزش‌وپرورش واریز می‌گردد و معادل آن از محل اعتباری که در قوانین بودجه سنواتی منظور می‌گردد در اختیار وزارت یادشده قرار خواهد گرفت تا در امر توسعه و احداث مراکز در مناطق کمتر توسعه‌یافته هزینه گردد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده مدیرکل امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه جامع امور گمرکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای بند ۲ ابلاغیه شماره ۱۸۹۰۸۷۱ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ مدیرکل دفتر واردات، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ با دیپلوی سامانه‌ای پی ال، در اظهارنامه‌های رویه واردات، ضمن اعمال قفل سیستمی الزام صفر درصد برای باکس ۰۴۸، افزایش مالیات بر ارزش افزوده به میزان حداقل ۱۰ درصد برای باکس ۰۴۷ صورت پذیرفته است و امکان تخصیص کمتر از این عدد میسر نیست.

کد خبر 6077714 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا ۱۲ اردیبهشت
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • وصول ۱۳ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در خراسان رضوی
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند
  • نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد
  • نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد