Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به بیان گوهر بار امام راحل که فرمود مجلس در رأس همه امور است تأکید کرد: انتخاب حق ملت ایران است و حضور حداکثری در انتخابات برای ایران اسلامی اقتدار آفرین خواهد بود. تاریخ انتشار: 14:38 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۹۴۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سید ضیاء الدین آقاجانپور در دوازدهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع که در مرکز آموزش شهدای جوادی نیا برگزار شد با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) و مادر امامان معصوم(ع)، حضرت فاطمه (س) و همچنین تبریک تقارن این ایام با ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب انقلاب اسلام حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: حضور در جمع شما جوانان پر شور و آینده ساز انقلاب اسلامی و در روزی که به نام روز جوان نامگذاری شده است توفیقی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور خطاب به جوانان سرباز گفت: جوانان سرباز در نیروهای مسلح و وزارت دفاع می باید آمادگی دفاعی خود را برای حفظ انقلاب، نظام و اسلام بالا ببرند؛ چرا که ما نیازمند ارتقای آمادگی دفاعی و افزایش قدرت بازدارندگی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تشریح علت تأکید بر لزوم آمادگی دفاعی جوانان گفت: زمانی که مردم این مرز و بوم، نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کردند کسی گمان نمی برد ملتی با دستان خالی بتواند بر این مهم فائق آید.

وی افزود: در آن زمان اجانب شرق و غرب ملت ما را تحقیر می کردند؛ زمامداران کشوردر ظاهرامر پادشاه ولی در واقع نوکر بی چون و چرای اجانب بودند و در اداره کشور و جامعه بر اساس خط مشی های بیگانگان عمل می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور خاطرنشان ساخت: امروز این کشور به سطحی از قدرت دفاعی رسیده است که دشمن جرأت رویارویی مستقیم با آن را ندارد و و برهمین اساس امریکای جنایتکار جرأت مقابله مستقیم با سردار مقاومت حاج قاسم را در میدان رزم پیدا نکرد و بزدلانه و در نیمه های شب او را به شهادت رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: شلیک 13 موشک نقطه زن به قلب عین الاسد در پاسخ به اقدام شنیع ترامپ، نشاندهنده عظمت امروز ملت ایران است؛ عظمتی که به برکت انقلاب و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شد.

وی تأکید کرد: جوانان با تأسی از سیره شهدا، بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی خود را بالا ببرند تا دشمنان کوردل و قسم خورده نظام اسلامی جرأت تعرض به میهن عزیزمان را در سر نپرورانند؛ تاریخ ثابت کرده است زمانی کشوری مورد تعرض قرار می گیرد که در موضع ضعف باشد و علت حمله صدام به ایران نیز همین بود.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار اقتدار دفاعی، اقتدار ملی نیز لازم و ضروری است؛ این اقتدار با حضور با شکوه مردم در انتخابات تجلی می یابد.

بیشتر بخوانید:

مشارکت بالا و هدفمند مردم در انتخابات، مجلسی مقتدر و کارآمد ایجاد می‌کند

وی با اشاره به بیان گوهر بار امام راحل که فرمود مجلس در رأس همه امور است تأکید کرد: انتخاب حق ملت ایران است و حضور حداکثری در انتخابات برای ایران اسلامی اقتدار آفرین خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان انقلاب علیه ملت ایران اسلامی خاطرنشان ساخت: محاسبات امریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی غلط از آب درآمد و نه تنها محور مقاومت شکست نخورد، بلکه این اقدام، انسجام و وحدت ملی در ایران و منطقه را رقم زد به طوری که میلیون ها انسان آزاداه در مراسم تشییع پیکر های محور مقاومت شرکت و شعار مرگ بر امریکا سردادند و انشاء الله در بحث انتخابات نیز چنین حماسه ای رقم خواهد خورد.

وی تأکید کرد: هر کس به عظمت، شوکت و عزت ایران اسلامی علاقه مند است، باید در انتخابات شرکت کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه افراد جامعه در انتخاب افراد اصلح مسئول هستند گفت: انتخاب افراد انقلابی و شایسته، مجلسی انقلابی را به وجود خواهد آورد که نتیجه آن رسیدگی و تلاش برای حل مشکلات جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات مجلس رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ملت ایران حجت الاسلام انقلاب اسلام آمادگی دفاعی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود