Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات بینش سیاسی بالای خود را نشان خواهد داد، گفت: مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات دوم اسفند، تیری بر چشم دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی است.

عزت‌الله ضرغامی، امروز، 27 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: کردستان و کُردها شناسنامه و هویت ملت ایران هستند چراکه تاریخ کشورمان نشان می‌دهد که کُردها از هزاران سال پیش و از دوران آریایی‌ها، ایران را تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قومیت‌ها و در رأس آن‌ها کُردها در کشور ما خود ایران هستند و هیچگاه از ایران اسلامی جدا نبوده‌اند و به جرأت می‌توان گفت که حاج قاسم سلیمانی فرزند کردستان بوده است.

ضرغامی شهید حاج قاسم سلیمانی را شخصیت استثنایی تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: ما باید بررسی و تحلیل کنیم که چه شاخصه‌هایی در حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که وی را شخصیت استثنایی تاریخ بشریت کرد.

وی بیان کرد: از بین سرداران و تاریخ انقلاب‌های جهان گروهی به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص الهام‌بخش دیگران شده‌اند که این ویژگی‌ها شامل سلحشوری، شجاعت، حماسه‌سازی، فداکاری و در کنار آن‌ها صفت جمال بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی اعلام کرد: صفت جمال به معنای تمام خوبی‌ها، نیکی‌ها، زیبایی‌ها و رفتار پسندیده انسانی است که تمام این صفات جمال در وجود کُردها وجود دارد و باید گفت کُردها مهد فرهنگ و هنر هستند.

وی ادامه داد: توانمندی‌های فکری، دینی، فرهنگی و هنری کُردها بی‌نظیر بوده است و کردستان سرشار از خوبی‌ها و زیبایی‌هاست.

ضرغامی عنوان کرد: ترامپ به واسطه وحشت از فرهنگ مردم ایران در تهدیدات خود حمله به پایگاه های فرهنگی سطح کشور را عنوان می‌کند و این نشان از فرهنگ متعالی مردم و نخبگان کشورمان دارد.

وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا در تریبون‌های جهانی اعلام کرد مردم ایران با آمریکا سر جنگ ندارد و خسته شده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا نمی‌دهند اما مردم کشورمان جواب ترامپ را در تشییع پیکر سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دادند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی به مردم‌داری، انقلابی و فراجناحی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد وادامه داد: شهید سلیمانی قهرمانی جهانی و محبوب است و زمانی شهادت نصیبش شد که دنیا به یک قهرمان بزرگ نیاز داشت تا به آن تکیه کرده و در برابر قلدری‌های ستمگران جهان بایستد. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار سلحشوری و فداکاری، مانند مردم کُرد یک شخصیت فرهنگی، رسانه‌ای و متواضع بود، افزود: اگر سردار سلیمانی چیزی را به ارث برده از شما مردم کردستان است چرا که ریشه ایران از کُردها تشکیل شده و اگر از کردستان چنین فرزندی پرورش یافته، پس این شهید از ناحیه شما و متعلق به شما است.

ضرغامی اعلام کرد: کردستان استانی مرزی و دارای قابلیت‌های خوب در زمینه کشاورزی و دامداری است پس در کنار این توانمندی‌ها نباید عده‌ای به کولبری پرداخته و جانشان را در این راه از دست بدهند.

وی مشروع‌ترین خواسته مردم استان کردستان را اشتغال دانست و گفت: وجود کولبری و کشته شدن افرادی در این عرصه، بخاطر سیاست‌های اشتباه است که باید در این زمینه اقداماتی اساسی صورت گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات بینش سیاسی بالای خود را نشان خواهد داد، یادآور شد: مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات دوم اسفند، تیری بر چشم دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی است. 

یادآور شد: آمریکا بداند مردم ایران اسلامی این انقلاب را از خود می‌دانند، پس تصور نابودی و براندازی نظام اسلامی را باید از ذهن تاریک خود بیرون کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی تیری بر چشم دشمنان حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی مردم کردستان نظام اسلامی مردم ایران ک ردها مردم ک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، هراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر بوده است افزود: ارتشیان از همان روزهای آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیروها خلل ایجاد کنند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیروهای نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیروهای نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیروهایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیروهایی باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیروهایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

آیت الله محامی ابا بیان اینکه در سیستان و بلوچستان زمینه‌های لغزندگی وجود دارد که باید عوامل بیرونی و درونی را کنترل و معرفت، بینش، بصیرت و توان خود کنترلی در میان نیروها را تقویت کنیم افزود: ما نیازمند یک ارتش مؤمن و مقتدر هستیم که این‌ نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش در ابعاد مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است