Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:45:18 GMT

سارق ادوات ریلی محور «قزوین- رشت» دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۶۷۱

سارق ادوات ریلی محور «قزوین- رشت» دستگیر شد

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محور ریلی قزوین- رشت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأمورین پلیس راه آهن قزوین، پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد توسط مأموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس راه آهن شمالغرب و کشور راهکارها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو در محور ریلی با پلاک مخدوش در حال متواری است بلافاصله واحد گشت پاسگاه کوهگیر با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده قدیم "قزوین-رشت" خودرو را متوقف و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو تعداد ۱۱۲ عدد "خاموت" به همراه ابزار آلات سرقت کشف و سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

سردار حاجیان عنوان کرد: در راستای شناسایی و دستگیری همدست سارق و مالخران و در اجرای دستور مقام قضائی، سارق در اختیار پلیس راه آهن قزوین قرار گرفته و با اقدامات فنی صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم توسط پلیس قزوین و روشن شدن زوایای پنهان جرم، اکیپی از مأموران پلیس راه آهن کشور با عزیمت به استان شمالی کشور احدی از مالخران را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از محل ضایعاتی مالخر ۳۸۱ عدد پیچ «شروب» و فنر «وسلو» کشف و اموال مکشوفه تحویل نماینده راه آهن و مالخر بلافاصله دستگیر و با معرفی به مراجع قضائی در قزوین با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی فنی مأموران به ۱۰ فقره سرقت پیچ شروب و فنر وسلو به بیش از ۲ هزار عدد در محور ریلی قزوین- رشت اعتراف کرد تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 4854311

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین دستگيري سارق دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند قاسم سلیمانی انتظامی استان قزوین شناسایی و دستگیری محور ریلی پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • دستگیری سارق کالا در باشت