Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم دولت تونس برای ممانعت از ورود بانوان با روبنده به مدارس قرآنی باعث ایجاد بحث و جدل در محافل سیاسی و حقوقی این کشور شده است و در این میان، کسانی از این تصمیم دفاع می‌کنند و برخی آن را آسیبی به آزادی‌های فردی می‌دانند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، مدارس قرآنی شروع به اجرای این بخشنامه دولت کرده‌اند که خواستار ممنوعیت ورود بانوان دارای روبنده به این مدارس است؛ موضوعی که به ایجاد دودستگی‌هایی در عرصه سیاسی تونس منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، سیف الدین مخلوف، نماینده پارلمان تونس از ائتلاف الکرامة، در پی این تصمیم، محمد مشفر، رئیس انجمن ملی قرآن کریم را به باد انتقاد گرفت.

مخلوف در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: شیخی که در موارد بسیاری در شبکه‌های تلویزیونی حضور می‌یابد و از دین سخن می‌گوید و حافظ قرآن است مانع این می‌شود که بانوان به کتاب خدا عمل کنند.

مخلوف این بخشنامه را مغایر با احکام قانون اساسی دانست و گفت این بخشنامه از آنجا که مانع از پوشیدن روبنده می‌شود به آزادی‌های فردی لطمه وارد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونس ورود بانوان مدارس قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هیئت مقررات زدایی به فعالان اقتصادی اعلام کرده درصورت مشاهده هرگونه بخشنامه یا دستورالعمل خلق الساعه با گزارش آن به این مرکز، به اجرای قانون پیش بینی پذیر شدن اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار کمک کنند. طبق قانون مقررات تنها در صورت ثبت در سامانه ملی قوانین و مقررات در زمان مقتضی، لازم الاجرا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • ورود مهمانان برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها به ورزشگاه آزادی