Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر بندرعباس، اظهار کرد: دشمن جبهه‌های مختلفی از قبیل جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و در این راه، حتی از خانه‌ها، خیابان‌ها و محلات متدین ما نیز اغماض نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها افسانه نیست بلکه مکتبی برای آغاز بیداری و دگرگونی در دنیا بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مسیر بسیاری از رفتارها در عرصه بین المللی را تغییر داد شاید قبل از اسلام نیز انقلاب‌هایی در دنیا مانند مکتب روسیه در سال ۱۹۱۹ اما در هر کدام از آنها خبری از خدا و دین نبود.

وی افزود: دشمن به لحاظ اقتصادی و فرهنگی فشار وارد کرد، اما به این نتیجه رسید که در سزمین مقدس ایران اسلامی، هیچ حرکت مستقیم نظامی نمی‌توانند انحام دهند از این رو، یک نطفه حرامی به نام راعش را به وجود آورد که بلاد اسلامی را مورد هجوم قرار دهند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) عنوان کرد: دشمن داعش را در یک هزار و اندی کیلومتر آن طرف تر و در کنار مرقد عقیله بنی هاشم (س)، مستقر و شیطنت را آغاز کرد و با حرکت ددمنشانه و حماقت تمام، نه تنها جمعیت مسلمان که غیر مسلمان را نیز قتل عام کردند.

سردار غیب پرور ادامه داد: داعش زیرساخت‌ها را ویران و هزاران نفر را از خانه و کاشانه خود آواره کرد و این بار جمهوری اسلامی ایران برای این ملت‌های آواره، نجات بخش شد.

وی اضافه کرد: داعشیان حتی به نوامیس کشورهای تحت اشغال خود رحم نکردند و آنان را مورد تجاوز قرار دادند، از این رو صحنه‌ای دیگر برای دفاع از اسلام عزیز ایجاد شد و بچه‌های رهبری فرزانه انقلاب خونشان به جوش آمد و به فرماندهی یک قافله سالار، یک تندیس تمام عیار شجاعت و سنبل شجاعت دینی انقلابی به نام «حاج قاسم سلیمانی» به سمت دمشق حرکت کردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان کرد: حضور در میدان نبرد با داعش صحنه سختی بود چون گروهی روی کار آمده بودند اسلام را بد معرفی می‌کردند و به نام دین خدا، سر می‌بریدند.

سردار غیب پرور همچینن افزود: داعش خون مسلمان و غیر مسلمان را به ناحق می‌ریخت و کارهای ناشایست داعشیان مغایر با سنت رسول گرامی اسلام (ص) بود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی جنگ کار سختی بود و این جنگ در تاریخ بشریت ماندگار خواهد ماند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) عنوان کرد: عرصه مبارزه اسطوره تمام عیار انقلاب، قاسم سلیمانی و فرزندان امام و ولایت تنها در سوریه نبود؛ بلکه قبل از آن نیز در لبنان و در جنگ ۳۳ روزه حضور داشتند.

غیب پرور با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ادامه دشمنانی هایشان اشتباه بزرگ و استراتژیک کردند، گفت: قاسم سلیمانی سلول سلول وجودش را وقف اسلام کرد و همه عالم سردار دل‌ها را به عنوان نماد مقاومت می‌شناسند و شهادت می‌دهند که در عرصه سیاسی دانشمند صاحب نظر بودند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در یاری رساندن به مردم سیل زده پیشگام بودند، اظهار کرد: هنگامی که قاسم سلیمانی به روستای سیل زده بدون آب و غذا رفتند تا هنگام رسیدن آذوقه‌ها آن منطقه را ترک نکرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) با بیان اینکه عین الاسد یک سیلی بود، گفت: حذف ترامپ قمار باز نیز انتقام خون حاج قاسم نیست؛ بلکه باید تمام نیروهای آمریکایی در شرق آسیا حذف شوند.

غیب پرور با اشاره به اینکه آمریکا سازش گر نیست و خیانت کار به تمام معناست، عنوان کرد: داعش زاییده آمریکا بود و این استکبار جهانی تنها به دنبال چپاول ثروت مردم منطقه است و شخصیت‌ها و نخبه‌های ما را ترور می‌کند.

وی افزود: دولت امریکا نه تنها دین را بلکه انسانیت را نمی فهمد و انقلاب اسلامی در پناه ولایت فقیه ۴۰ سال است که در حال سیلی زدن به آمریکا هستیم.

کد خبر 4854309

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین غیب پرور سردار سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند قاسم سلیمانی جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی حاج قاسم غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است