Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:15:45 GMT

شور انتخاباتی را با شعور به نمایش بگذاریم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۷۲۲

شور انتخاباتی را با شعور به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در نشست توجیهی با مسوولین ستادهای انتخاباتی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به لزوم اشراف مسوولین ستادهای انتخاباتی نامزدها با قوانین انتخابات، اظهار داشت: مسوولین ستادهای نامزدها باید حفظ آرامش شهروندان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و مواردی همچون گذاشتن بلندگو و تجمع افراد را در درب ستادها که مانع برهم زدن آرامش شهروندان می شود را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات باید در جهت ایجاد همگرایی و وحدت میان مردم باشد، خاطرنشان کرد: قوانین انتخابات مشخص هستند و مسوولین ستادها باید با اشراف کامل بر این قوانین آسایش مردم را در ایام تبلیغات فراهم نمایند.

فرماندار سلسله با اشاره به تعیین ۲ مسجد در شهرستان برای سخنرانی کاندیداها به منظور جلوگیری از تجمعات طرفداران نامزدها در خیابان های اصلی شهر و پیشگیری از ایجاد گره های ترافیکی به منظور حفظ آسایش شهروندان، ادامه داد: نامزدها و طرفداران آنها باید بدانند که بی قانونی و هنجارشکنی منجر به افتادن آنها از چشم مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند، افزود: همه برادر هستید و یک پیکر واحد محسوب می شوید، باید با پرهیز از مسائلی همچون طایفه گرایی و جدا دانستن دو شهرستان از یکدیگر، نماینده ای را انتخاب کنید که منتخب هردو شهرستان باشد.

خسروی گفت: باید بگونه ای رفتار کنید که از شما اخلاق انتخاباتی درستی در ذهن های مردم باقی بماند. 

۲۲ نامزد در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان تایید صلاحیت شده اند که ۱۳ نفر آنها اهل سلسله بوده و تاکنون تعداد ۹ نفر از آنها انصراف خود را اعلام کده و چهارنفر در شهرستان در عرصه رقابت باقی مانده اند.

۸۳ شعبه اخذ رای در شهرستان سلسله برای جمع آوری آرای مردم اختصاص داده شده است. 

سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و به صورت مشترک یک کرسی در مجلس بهارستان دارند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اخلاق انتخابات تبلیغات ذهن مسجد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سلسله و دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «سلسله موی دوست»، مجموعه مستندی است از روایت تاریخ اسلام با محوریت شخصیت امیر مومنان علی علیه السلام، آنچنان که تمام اسلام پژوهان اقرار کرده اند نقش شهامت، شجاعت و شهادت طلبی، علی ابن ابی طالب علیه السلام یکی از ارکان اثبات و ثبات اسلام ابتدا در جزیره العرب و بعد‌ها در سراسر عالم بوده است.

این برنامه به بیان فضایل و کرامات حضرت در قالبی روایی می‌پردازد.

برنامه «سلسله موی دوست» در آستانه شهادت حضرت علی(ع)، به تهیه کنندگی رضا صفری، ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی