Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:18:11 GMT

افزایش تعداد شعبات قائم‌شهر از 164 به 169شعبه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۷۹۸

افزایش تعداد شعبات قائم‌شهر از 164 به 169شعبه

فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: تعداد کل شعب در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ 368 شعبه است، و تعداد شعبه‌های شهرستان قائم‌شهر از ۱۶۴شعبه در سال ۹۴ به ۱۶۹شعبه در سال ۹۸ افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، یحیی یوسف‌پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام انتخابات با بیان اینکه در انتخابات دوم اسفندماه سال‌جاری۱۶۹شعبه در بخش مرکزی قائم‌شهر فعال است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۹ شعبه شهری، ۷۰شعبه روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش مرکزی سوادکوه و زیراب ۵۷، بخش مرکزی جویبار و گیل‌خواران ۷۴، بخش مرکزی سوادکوه شمالی و نارنجستان ۳۵ و بخش مرکزی سیمرغ و تالارپی ۳۳ شعبه اخذ رأی در روز انتخابات فعال است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر تعداد نیروهای اجرایی در کل شهرستان را ۵هزار و ۵۲۴ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد ۲هزار و ۵۷۳نفر در قائم‌شهر، ۸۴۳نفر در سوادکوه، هزار و صد و سه نفر در جویبار، ۵۱۷نفر در سوادکوه شمالی و ۴۸۸نفر در سیمرغ فعالیت دارند.

یوسف‌پور با بیان اینکه تعداد کل شعب در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۳۶۸ شعبه است، گفت: تعداد شعبه‌های شهرستان قائم‌شهر از ۱۶۴شعبه در سال ۹۴ به ۱۶۹شعبه در سال ۹۸ افزایش پیدا کرد.

به گزارش فارس، در دوم اسفند ۹۸ و در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو نماینده از حوزه انتخابیه قائم‌شهر و سوادکوه به بهارستان راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: یوسف پور فرماندار انتخابات قائم شهر حوزه انتخابیه قائم شهر شهرستان قائم شهر سوادکوه شمالی قائم شهر بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود