Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:18:48 GMT

توسعه مبتنی بر ریشه تاریخی هر منطقه باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۹۰۳

توسعه مبتنی بر ریشه تاریخی هر منطقه باشد

ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه مبتنی بر ریشه تاریخی هر منطقه باشد.

سید محسن دلبری پیش از ظهر امروز در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان، اظهار کرد: کارآفرین کسی است که با فکر و اندیشه خلا را پیدا کند.

وی با تاکید براینکه توسعه مبتنی بر ریشه تاریخی هر منطقه باشد، ادامه داد: نیاز است مزیت های لرستان توسط مشاورین احصاء و سپس معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: چرا در لرستان بر امر بوم‌گردی و صنایع دستی کار نمی‌شود؟ کارآفرینی با دانشکده و دانشگاه رفتن ایجاد نمی‌شود بلکه کارآفرینی زاییده فکر و ایده است.

دلبری با بیان اینکه اشتغال دغدغه همه دولت‌ها بوده و است، گفت: نیاز است برای حضور پررنگ کارآفرینان در عرصه سرمایه‌گذاری مقررات‌زدایی انجام شود؛ کسانی که به امر تولید مبادرت دارند محترم هستند و باید تکریم شوند نه اینکه پشت درب اتاق مدیران منتظر بمانند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در مواردی سرمایه‌گذار را در پیچ و خم اداری گیر می‌اندازیم و او را دلسرد می‌کنیم، بیان کرد: سیستم اداری ما فشل است و ضرورت دارد در بحث صدور مجوزها کمک حال سرمایه‌گذار و کارآفرینان باشیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  کارآفرینان به  سمت ریشه‌های فرهنگی منطقه‌ها بروند و مسئولین نیز نسبت به مقررات زدایی برای قشر کارآفرین و سرمایه‌گذار اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارآفرینی کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، در راستای تکالیف مقرر دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه بخش تعاون در حوزه اقتصادی به عنوان الگوی رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نشستی به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، در جهت تحقق و اجرای اهداف تعیین شده در سند مذکور، در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برنامه‌های خود در راستای تحقق سند توسعه بخش تعاون پرداخت.

“راضی جلالی” در این نشست با اشاره به شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: یکی از اصلی ترین راهبردهای ما در جهت تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی در این راستا، شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های گذشته و رفع آنها، آموزش و فرهنگ سازی، همچنین تقویت تعاونی‌های با ظرفیت اشتغال بالاتر را در اولویت دانست.

معاون استاندار بر شناسایی ظرفیتهای مناطق مختلف استان و اولویت بندی آنها در جهت تاسیس تعاونی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف تاکید کرد و گفت: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت به بهترین شکل انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی و سنتی منسوخ شده، و برای ایجاد جهش و مشارکت مردم باید به روش‌های نوین متوسل شد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر/

کد خبر: 1227503 برچسب‌ها جهش تولید ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال