Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@01:07:13 GMT

ظهور ایران خودرو با گرانی مجدد در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۹۶۴

ظهور ایران خودرو با گرانی مجدد در بازار +جدول

پول نیوز - محصولات ایران خودرو روند اصلاح قیمت‌ها را کنار گذاشتند و امروز با گرانی در بازار ظاهر شده‌اند.

به گزارش پول نیوز، سمند EF۷ تنها محصول پرفروش ایران خودرو است که امروز تغییر قیمت پیدا نکرده و روی نرخ ۱۱۲ میلیون تومان متوقف شده است. سمند LX همگام با دیگر خودرو‌ها امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و نمایشگاه‌دار‌ها امروز این محصول ایران خودرو را با قیمت ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌فروشند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است. امروز پژو ۴۰۵ SLX هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گرانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار ۱۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران شده و در بازار با نرخ ۱۱۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم افزایش قیمت دو میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را تجربه می‌کند. این محصول امروز با افزایش قیمت دو میلیون تومانی در بازار ظاهر شده و روی قیمت ۱۲۱ میلیون تومان ایستاده است.

پژو پارس امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است. سهم رانا از گرانی امروز در بازار خودرو، افزایش قیمت یک میلیون تومانی است که باعث شده نمایشگاه‌دار‌ها این محصول ایران خودرو را با قیمت ۱۰۳ میلیون تومان خرید و فروش کنند. دانگ فنگ H۳۰ هم امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۱۷۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

دنا در هفته گذشته که روند نزولی بر بازار حاکم شده بود، تغییر چندانی نداشت، اما حالا با آغاز دوباره گرانی در رقابت با دیگر خودرو‌ها پا روی گاز گذاشته است. امروز دنا تیپ ۱ در بازار حدود دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران شده و در بازار با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو از روند افزایش قیمت در بازار خودرو مستثنی نیست و امروز با گرانی دو میلیونی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز دنا پلاس توربو شارژ در حال حاضر حدود ۲۰۴ میلیون تومان است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو دوگانه سوز محصولات اصلاح قیمت ها گرانی افزایش قیمت دو میلیون تومانی میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری می شود میلیون تومان رسیده تومان خرید و فروش بازار با نرخ افزایش قیمت تومان افزایش ایران خودرو یک میلیون دنا پلاس پژو ۲۰۶ پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۳۱ فروردین. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

به گزارش باما، آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت پژوپارس صفر در امروز

بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به ۸۷۰ میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو پارس XU ۷ P سال، به ۶۸۵ میلیون تومان رسید و امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ ۳۱ فروردین برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

همچنین پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه پژو پارس

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است.

قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

تاریخچه پژوپارس

پژو پارس، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین انواع خودرو‌های ایرانی می‌باشد که در شرکت خودرو سازی ایران خودرو تولید آن انجام می‌شود و وارد بازار فروش خودرو‌های ایرانی می‌شود. این خودرو که اصالتا خودرویی فرانسوی است، نمونه‌ی ایرانی خودروی پژو ۴۰۶ در کشور فرانسه می‌باشد که پس از خودروی پژو ۴۰۵ وارد بازار این کشور شد. طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴ در این کشور تولید این خودرو انجام گرفت که یکی از بهترین خودرو‌های تولید این کشور نیز به شمار می‌رفت.

اما در کشور ایران، تولید این خودرو توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تا کنون، تولید این خودرو ادامه پیدا کرده است. قبل از تولید و عرضه گسترده پژو پارس، این خودرو تحت عنوان پژو پرشیا و در قالب ظاهری تقریبا متفاوتی وارد بازار ایران شد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودرو‌های پژو پارس به دست خواهید آورد. ​

قیمت انواع خودرو پژو پارس برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۸۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر  ۶۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۳۳,۸۹۷,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر  ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱  صفر  ۶۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱  صفر ۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱  صفر ۶۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱  صفر ۶۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱  صفر ۷۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۷۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰

دیگر خبرها

  • پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول