Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:54:35 GMT

نفس زکیه؛ سرود نوجوانان افغانستانی برای سردار سلیمانی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۰۲۰

نفس زکیه؛ سرود نوجوانان افغانستانی برای سردار سلیمانی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه سرود «میثاق» متشکل از نوجوانان مهاجر افغانستانی این‌بار به سراغ اجرایی در رثای سردار شهید قاسم سلیمانی رفته‌اند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه سرود «میثاق» متشکل از نوجوانان مهاجر افغانستانی که پیش‌تر در موضوعات حماسی و آیینی مختلفی اجراهای  پر طرفداری داشته و نماهنگ‌هایی در این موضوعات منتشر کرده بودند، این‌بار به سراغ اجرایی در رثای سردار شهید قاسم سلیمانی رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماهنگ «نفس زکیه» محصولی از معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان با شعری از قاسم صرافان، آهنگسازی احسان جوادی، سرپرستی روح‌الله اشرف و کارگردانی محمد پهلوان ساخته شده است. این نماهنگ با اجرای نوجوانان گروه سرود میثاق در بازار سمنان و در مقابل «تکیه پهنه» این بازار فیلمبرداری شده است و سرود آن در دو بخش توصیف روحیات سردار مقاومت و بخش حماسی ساخته شده است.

مدیرکل حقوق بشر عراق: باید پرونده ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا را به شورای امنیت بکشانیمتصاویر رونمایی از سنگ جدید مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی«ولایت فقیه» در وصیت‌نامه سردار سلیمانی

از دیگر اجراهای پر طرفدار این گروه، سرود «فردای روشن» به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  و سرود «فاطمیون حرم» به مناسبت میلاد امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام است که در حرم مطهر رضوی تهیه و منتشر شد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهاجرین افغانستانی لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهاجرین افغانستانی لشکر فاطمیون شهید سپهبد قاسم سلیمانی مهاجرین افغانستانی لشکر فاطمیون قاسم سلیمانی گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت هنری، آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید) صادر شده است.

کد خبر 6080100 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نماهنگ شوقِ عاشقانِ وصل + فیلم
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد