Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:53:59 GMT

تهران امروز بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۰۳۱

تهران امروز بارانی می شود

به گفته گودرزی، امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد است. در ساعات پایانی روز سامانه بارشی وارد تهران می شود و پایتخت نیمه شب بارانی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی گفت: امروز بعدازظهر سامانه بارشی جدید از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می شود و فعالیت این سامانه در همین مناطق آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شمالی شدن جریانات بر سواحل دریای خزر، بارش باران و کاهش دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود.

این کارشناس اظهار کرد: در روز دوشنبه، عالیت این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های البرز در شمال شرق و سراسر سواحل شمالی را در برمی گیرد.

وی گفت: اواخر وقت روز دوشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می شود. همچنین روز شنبه در در بخش هایی از شمال غرب و شمال شرق و دامنه های البرز بارش پراکنده خواهند داشت.

گودرزی ادامه داد: سامانه بارشی بعدی چهارشنبه از سمت غرب وارد کشور می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد است. در ساعات پایانی روز سامانه بارشی وارد تهران می شود و پایتخت نیمه شب بارانی می شود. همچنین فردا بارش پراکنده خواهد داشت.

وی گفت: گرم ترین مرکز استان بندرعباس با دمای ۲۷درجه و سردترین مرکز استان شهرکرد منفی ۹درجه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باران بارانی می شود سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان