Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:37:14 GMT

دیدار فرمانده سپاه خوزستان با مادر شهیدان حقیقی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۰۶۶

دیدار فرمانده سپاه خوزستان با مادر شهیدان حقیقی

فرمانده سپاه خوزستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» برای تبریک روز مادر به منزل مادر شهیدان حقیقی رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرمانده سپاه خوزستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» برای تبریک روز مادر به منزل مادر شهیدان حقیقی رفت.

 حسن شاهوار پور در این دیدار ضمن تجلیل از مقام مادر شهید محمدرضا ومحمودرضا حقیقی اظهار داشت:خانواده‌های معزز و معظم شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:حفظ آرمان‌های شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های شهدا باید در راس برنامه های مسئولان اجرایی باشد.

به گزارش فارس،شهید «محمدرضا حقیقی» متولد ۱۴ آذر ۱۳۴۴ است که بهمن سال ۶۴ در منطقه عملیاتی والفجر ۸ به شهادت رسید. برادر او «محمودرضا حقیقی» نیز متولد سال ۱۳۴۶ است که در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان فرمانده سپاه شهدا اهواز فرمانده سپاه خوزستان مادر شهیدان حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری‌های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

کد خبر 6063174

دیگر خبرها

  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا