Web Analytics Made Easy - Statcounter

باب‌الحوائجی با بیان‌اینکه رویداد ملی «فهما» سبب علاقمندی بیشتر مسجدی‌ها به کتاب و کتاب‌خوانی شده، گفت: اینکه داوری فعالیت‌ها در این رویداد صرفاً به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد منحصر نشده و چشم ناظر دیگری هم وجود دارد، بسیار موثر و مثبت است.

«فهیمه باب الحوائجی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رویداد ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» تلاشی مثبت و سازنده است، اظهار کرد: به ویژه این رویداد از آن جهت که با مسجد سرو کار دارد تاثیر بیشتری بر جای می گذارد، چراکه مساجد در کانون توجه مسلمانان هستند و در قلب مردم جای دارند، بنابراین، این رویداد حرکت سازنده ای است به ویژه آنکه سبب علاقمندی بیشتر فعالان مسجدی به پدیده کتاب و کتابخوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همین که داوری ها صرفا در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام نشده و به اصطلاح چشم دوم دیگری هم در نظر گرفته شده که با نظر کارشناسی بیشتری فعالیت ها مورد ارزیابی قرار گیرد، نکته مثبتی است.

 

 این داور بخش کتاب و کتابخوانی نخستین رویداد ملی «فهما» در پایان خاطرنشان کرد: کتاب و کتابخوانی تاثیر فراوانی بر فرهنگ جامعه دارد، در نتیجه هر فعالیتی در این عرصه آثار مثبتی دارد، اما معتقدم معیارهای ارزیابی در آینده می تواند کمی اصلاح شود تا با عدالت بیشتری آثار مورد بررسی قرار گیرند.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کتاب و کتابخوانی کتاب و کتاب رویداد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت