Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:34:54 GMT

رها سازی بیش از ۲۰۰ خوروی گرفتار در برف رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۱۰۳

رها سازی بیش از ۲۰۰ خوروی گرفتار در برف رضوانشهر

 محمد حسین منجی آزاد، در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  نیرو های جمعیت هلال احمر در پایگاه امدادی این شهرستان بصورت آماده باش تمام وقت، طی ایامی که برف و سرما منطقه را فرا گرفت با حضور در سطح جاده ها و روستاها به کمک مردم و مسافران شتافتند.

 وی بیان کرد: کمک رسانی به ۲۰ روستای محاصره در برف مناطق مختلف پره سر و رضوانشهر و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته غذای آماده بین ۵۰۰ نفر از مردم و مسافران گرفتار در برف از جمله اقدامات همکاران من در این ایام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منجی آزاد  افزود: در برف اخیر بیش از ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف توسط اکیپ های امدادی هلال احمر این شهرستان رها سازی شدند و همچنین ۴۰ مورد زنجیر چرخ برای این خودرو ها بسته شد.

  رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر همچنین گفت: توزیع ۲۰ دستگاه چراغ والور در روستاهای برفگیر و اسکان مسافران در نماز خانه های بین راهی و خانه معلم نیز از جمله اقدامات صورت گرفته طی این ایام بود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر بارش برف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر بارش برف گیلان رضوانشهر بارش برف گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعلام هشدار سازمان هواشناسی و سازمان امداد و نجات نسبت به احتمال بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب‌های فصلی در برخی مناطق جنوبی استان خبر داد و افزود: همه تیم‌های عملیاتی، واکنش سریع و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در این شرایط با بالا آمدن سطح آب‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین مسیل‌ها، جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خطرات ناشی از سیلاب و آب گرفتگی گفت: از هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم از توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و همچنین گروه‌های کوهنوردی نیز فعالیت خود را تا پایان عبور این سامانه به روزهای آتی موکول کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال مواج شدن خلیج فارس و منع ترددهای قایق‌های صیادی انتظار پایگاه‌های امداد دریایی استان بوشهر نیز در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات حادثه و ارائه خدمات امدادی است.

کد خبر 6078586

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است