Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:23:24 GMT

خواستگار کلاهبردار در «دورود» دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۱۰۷

خواستگار کلاهبردار در «دورود» دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی نظامی با نشان دادن مدارک هویتی به خواستگاری وی رفته و پس از جلب اعتمادش مبلغ ۲ میلیارد ریال از خانم گرفته تا برای زندگی مشترکشان سرمایه گذاری کند و پس از گرفتن وجه متواری شده است؛ بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دورود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده متهم که خود را به نام شخص دیگری معرفی کرده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر و در منزلش چندین فقره عکس با لباس نظامی و حکم مأموریت جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود اظهار داشت: متهم به جرم خود معترف و همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 4854352

منبع: مهر

کلیدواژه: دورود کلاهبرداری فرماندهی انتظامی لرستان دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز