Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@03:27:59 GMT

کتاب راهنمای گردشگری تخصصی کویر و بیابان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۱۱۸

کتاب راهنمای گردشگری تخصصی کویر و بیابان رونمایی شد

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران، علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کتاب راهنمای گردشگری تخصصی کویر و بیابان که توسط سیدرضا حسینی مربی مرکز هتلداری و گردشگری اصفهان تألیف شده رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سه غرفه به ارائه دستاوردهای خود در زمینه صنعت گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه صنایع دستی هشت استان زنجان، خوزستان، همدان، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان و البرز با ارائه دستاوردها در رشته‌هایی از قبیل قلم زنی، سوخت نگار، ملیله، بافت سبدهای حصیری، تابلو فرش، نقاشی روی شیشه و........ در نمایشگاه حضور داشتند.

همچنین سه استان گیلان، خراسان رضوی و اصفهان نیز در زمینه گردشگری در دو بخش بوم گردی و لباس‌های سنتی در نمایشگاه شرکت کردند.

کد خبر 410720

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب و كتاب خواني کتاب گردشگری رونمایی از کتاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش فنی و حرفه ای صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، علی مستوفیان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با شرکت صنعتگرانی از استان‌های خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و سمنان در ۲۲ غرفه محصولات خود را از دوم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه در محل پارک شهربازی بجنورد دیدن کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰ روز بعد این نمایشگاه، نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان بش قارداش برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی