Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 33 MB

۴۰-۴۲-۴۴-۴۵

برچسب‌ها بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت شرکت دانش بنیان استارتاپ نفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت شرکت دانش بنیان استارتاپ نفت بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت شرکت دانش بنیان استارتاپ نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد

ونزوئلا با بازگشت تحریم‌های نفتی روند استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت نفتی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از هیوستون و کاراکاس، سه منبع مطلع از طرح استفاده احتمالی ونزوئلا از ارزهای دیجیتال در تجارت نفت اعلام کردند: به‌دنبال احتمال بازگشت تحریم@های آمریکا علیه کاراکاس، شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا) در نظر دارد استفاده از ارز دیجیتال را در صادرات نفت خام و سوخت افزایش دهد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده هفته گذشته به مشتریان و شریکان پدوسا تا ۳۱ ماه مه ۲۰۲۴ مهلت داد تا معاملات نفتی خود با ونزوئلا را به‌دلیل متعهد نبودن کاراکاس به تعهدهای انتخاباتی، متوقف کنند.

این اقدام افزایش تولید و صادرات نفت ونزوئلا را دچار مشکل می‌کند زیرا شرکت‌های خارجی باید منتظر مجوزهای جداگانه ایالات‌متحده برای تجارت نفتی با ونزوئلا باشند.

پدوسا از سال گذشته میلادی در تجارت نفتی خود به‌تدریج به استفاده از ارز دیجیتال «تتر» که ارزش آن با دلار آمریکا مرتبط است، روی آورد. 

منابع مطلع اعلام کردند که ونزوئلا با بازگشت تحریم‌های نفتی به این روند شتاب می‌بخشد، اقدامی که از ریسک مسدود شدن درآمدهای فروش در حساب‌های بانک‌های خارجی به‌دلیل فشارهای واشینگتن می‌کاهد.

پدرو تله‌چیا، وزیر نفت ونزوئلا، هفته گذشته به رویترز گفته بود: بر اساس آنچه در قراردادها آمده است، از ارزهای مختلفی استفاده می‌کنیم.

صادرات نفت ونزوئلا در دوران تله‌چیا افزایش یافته است و با مجوزهای ایالات‌متحده برای فروش، صادرات نفت این کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه مارس به ۹۰۰ هزار بشکه در روز رسید که بالاترین سطح در چهار سال اخیر به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت