Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این طرح که با نام «پوز عالی» به مدت 6 ماه به اجرا گذاشته شده، طی 3 مرحله هر 2 ماه یکبار بین اعضای باشگاه مشتریان بانک سینا واجد شرایط بانک قرعه کشی انجام و جوایز نقدی به برندگان اهدا خواهد شد.

طبق این گزارش، تمامی پذیرندگان، عضو باشگاه مشتریان بانک سینا هستند و با افزایش موجودی حساب متصل به پایانه فروشگاهی، می توانند ضمن کسب امتیاز و صعود در نردبان امتیازی باشگاه، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه کشی ها در پایان ماه های بهمن 98، فروردین و خرداد 99 انجام خواهد شد و شرط اصلی شرکت در قرعه کشی نیز کسب حداقل 100 امتیاز در باشگاه مشتریان بانک سینا است که تمامی واجدین شرایط در 3 مرحله قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

جوایز قرعه کشی پوز عالی بانک سینا شامل 4 گروه امتیازی به شرح زیر و محاسبه امتیازها از ابتدای اجرای طرح یعنی اول دی ماه 98 است:

- گروه 1: امتیاز 100 تا 400 شامل 60 کارت هدیه 5 میلیون ریالی

- گروه2: امتیاز 401 تا 800 شامل 50 کارت هدیه 10 میلیون ریالی

- گروه 3: امتیاز 801 تا 2000 شامل 40 کارت هدیه 15 میلیون ریالی

- گروه4: امتیاز 2001 و بالاتر شامل 30 کارت هدیه 20 میلیون ریالی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک سینا باشگاه مشتریان بانک سینا باشگاه مشتریان بانک سینا میلیون ریالی کارت هدیه قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزار‌های پذیرش و پوز‌ها و IPG‌ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی، نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی