Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا ، فیلم کوتاه داستانی « گهواره سکوت » به کارگردانی مصطفی مهربان،پس از چندین حضور بین المللی در نهمین حضور جهانی‌اش، برنده جایزه «شایستگیِ بهترین فیلم کوتاه داستانی» جشنواره بین‌المللی فیلم " The IndieFEST Film Awards "  آمریکا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش ،در «گهواره سکوت» رسول ماموریت دارد تا گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جبهه جنگ جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود؛ گهواره بهانه ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش لعیا ، سر باز زند.
عوامل دیگر این فیلم کوتاه عبارتند از: بازیگران: آناهیتا خسروی، اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، فیلم‌بردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری : مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیارتصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، مشاور رسانه‌ای: فرنوش آبا، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.
جایزه فیلم ایندی فست (The IndieFEST Film Awards) با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل در بخش های مختلف فیلم بلند، کوتاه داستانی ، مستند و انیمیشن در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و امسال هم در یازدهمین دوره خود آثار راه یافته را به داوری گذاشته و اختتامیه و اهدای جوایز این فستیوال در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن)۲۰۲۰ در سَن دیِگو کالیفرنیا برگزار شد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم روابط عمومی آمریکا کالیفرنیا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کوتاه داستانی مصطفی مهربان فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما

همزمان با زادروز پوران درخشنده سه جایزه دیگر از مجموعه جوایز این هنرمند به موزه سینما اهداء شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با هفتم فروردین زادروز پوران درخشنده کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران سه جایزه شامل : جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم باکو برای فیلم «بچه‌های ابدی»، جایزه بانوی طلایی ( به عنوان نخستین بانوی کارگردان و فیلمساز ایران) ، سردیس و تمبر اختصاصی از جشنواره رمز موفقیت توسط این هنرمند به موزه سینما اهدا شد.

لوح زرین بهترین فیلم از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای «هیس… دخترها فریاد نمی‌زنند» از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند از بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان ، هفت تندیس پروانه زرین از جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای «بچه‌های ابدی»، دیپلم افتخار از اولین دوره جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا برای «رابطه»، دیپلم افتخار از سومین جشنواره فیلم زنان از آرژانتین برای «پرنده کوچک خوشبختی» و «زمان از دست رفته»، برنده مشعل طلایی از دومین جشنواره فیلم غیرمتعهدها در کره شمالی برای «پرنده کوچک خوشبختی»، تندیس ابوریحان در دومین آیین سپاس از تهیه کنندگان برتر سینمای ایران، برنده جایزه جشنواره گلوبال هندوستان به پاس تلاش‌های صادقانه در طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم از جمله جوایز و افتخارات دیگری است که این هنرمند به دست آورده است.

پوران درخشنده ساخت فیلم‌هایی همچون «زیر سقف دودی»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «بچه‌های ابدی»، «خواب‌های دنباله دار»، «رویای خیس»، «شمعی در باد»، «رابطه» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد