Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس هواپیمایی سام سیر، درزمینهٔ بلیط هواپیما به مقصد کانادا، ویزای توریستی شنگن و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشانی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس هواپیمایی سام سیر، این آژانس با داشتن کادر حرفه‌ای و مجرب و مطلع در این زمینه می‌تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، بلیط هواپیما کانادا، ویزای شنگن، تور اروپا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد. 

« از هر کسی – از هر ملتی – سؤال کنید که در کدام کشور ترجیح می‌دهند که زندگی کنند؟ به نظر من، جایی که تمام دوستانم، روابط من و اولین و شیرین‌ترین احساسات و خاطرات زندگی‌ام هست.

انتخاب دومت برای زندگی کجاست؟ فرانسه – توماس جفرسون »

« پاریس همیشه فکر خوبی هست – آدری هپبورن»

« برای گمراه بودن انسان باشید و برای پرسه زدن یک پاریسی باشید – ویکتور هوگو »

« پاریس شهری است که شما عاشق زندگی در آن هستید. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم به این خاطر هست که پاریس تنها شهر در دنیا هست که کافیه شما از ایستگاه قطار بیرون بیاید و همان زمان این منظره‌ها را ببینید: رودخانه سن با پل‌ها و بساط کتاب‌فروشی هایش، موزه لوور، نتردام، باغ‌های لوکسمبورگ و رویال پالاتیش، خیابان شانزه‌لیزه که همه این مکان‌هایی که گفتیم به این خیابان نزدیک است جز باغ‌های لوکسمبورگ و رویال پالاتیش. شما چه شهری پیشنهاد می‌دهید که از قطار پیاده بشوید و اینقدر مکان برای دیدن داشته باشد؟ - مارگارت آندرسون»

من آرزو می‌کنم که یک خارجی تور اروپا باشم تا یک کشور دیگر. چقدر اینجوری دوست پیدا کردن با تور اروپا راحت است!

« اسپانیا ترکیبی جذاب از مردم، زبان، فرهنگ و غذا است. اگر یک مورد باشد که همه اسپانیایی‌ها در آن مشترک هستند، عشق به غذا و نوشیدنی هست – جوز آندرس »

«اجازه بدهید که بگویم چقدر بارسلونا را دوست دارم، یک شهر قابل تحسین، پر از زندگی، عالی، درگاهی رو به آینده و گذشته. – له کوربوزیه »

« ایتالیا، بهار و اولین عشق، همه با هم کافی است تا غمگین‌ترین آدم دنیا را به خوشحال‌ترین آدم دنیا تبدیل کند. – برتراند راسل»

« رم شهر پژواک صدا، شهر توهم و خیال و شهر اشتیاق است – جیوتو دی بوندونه، نقاش دوره رنسانس»

« برای دیدن خورشیدی که در طوفان صورتی و بنفش و طلایی خودش غرق می‌شود و می‌پوشاند فلورانس را با جریان رنگ‌هایش و آن را از یک شهر مستحکم به یک شهر رؤیایی تبدیل می‌کند، چشم بهم بزنید تبدیل به سردترین شهر دنیا می‌شود. – مارک تواین »

« در روز ونیز شهر موزه و کلیسا است که با هنر بسیار عالی ساخته شده است؛ و ناهار زمانی برای شکستن پوست یک خرچنگ با پاها و شاخک‌های عجیب غریب است. در هنگام شب وقتی جمعیتی که برای دیدن ونیز آمده بودند از شهر خارج می‌شوند، ونیزی دیگری ظاهر می‌شود. موسیقی در سراسر شهر پخش می‌شود قایق‌های گاندولا از کانال‌ها به آرامی عبور می‌کنند. وانمود کنید یک کارناوال بالماسکه است تا تبدیل به یک شخصیتی دیگر برای یک شب شوید. – ریک استیوز »

« میلان وقتی در مه قرار دارد زیباست، درست مثل زنی که با نقاب خودش را پوشانده است. – اورنلا وانونی»

« هر شهر پرتغال شبیه یک لباس عروس است، بعضی‌ها قدیمی، بعضی‌ها نو، بعضی‌ها قرض گرفته شده و بعضی‌ها آبی رنگ. – ماری مک کارتی»

« لیسبون در روز کیفیت یک تئاتر ساده را دارد که جذاب و فریبنده است، اما در شب یک شهر افسانه‌ای است، با تراس‌های نورانی رو به دریا، شبیه زنی که با لباس‌های جشن خود به دیدن معشوقش می‌رود. – اریک ماریا ریمارک »

از شرق به غرب، تور اروپا ترکیبی از فرهنگ‌ها، زبان‌ها، میراث، معماری و آداب و رسوم در سراسر قاره اروپا است. از زمانیکه مرزها در سراسر کشورهای اروپایی برداشته شده و تبدیل به اتحادیه اروپا شده، سفر در تور اروپا راحت‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر شده است. خوب شما ظاهراً انجامش داده‌اید – بلیط هاتون رو برای تعطیلات در تور اروپا خریده‌اید و خیلی مشتاق هستید تا تور اروپا را ببینید – یا حداقل تصمیم گرفتید که اروپا مقصد بعدی‌تان باشد!

قیمت تور اروپا

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سام سیر تور اروپا تور اروپا برای دیدن بعضی ها یک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ گفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرائی را آغاز می‌کنند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگ گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند