Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:05:55 GMT

شهادت سردار سلیمانی قیامتی به پا کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۵۷۱

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با اعلام اینکه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به مردم کرمان و ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم و آسمانی شدن او را تبریک می‌گویم گفت:امروز چهلمین روز شهادت این عزیز است وشهادتش قیامتی برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه فنا شدنی هستند جز رضای کنندگان خدا،  او شهید زندگی کرد تا به شهادت رسید.

حجت الاسلام رییسی اظهار کرد:از شاخص‌ها حاج قاسم سلیمانی اخلاص او بود برای خدا زندگی کرد و قدم برداشت.

او بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی متوجه خدا شد و خدا این همه مردم را در جهان متوجه او کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دومین شاخص حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری او بود گفت: خیلی ها هستند فقط شعار می دهند اما عمل نمی کنند.

 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه اخبار سیاسی اربعین سردار شهید سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

 آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، صبح پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو برگزار شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است، رهایی فلسطین همیشه در فکر ما است، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ما است، دست خدا بر سر ما است، خامنه‌ای رهبر ما است و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. 

سردار حسین معروفی، معاون سازمان بسیج مستضعفین در سخنان خود به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ ترین جشن و افتخار ما است. 

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که آری به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما؛ یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • لحظه اعلام خبر شهادت شهید «بهروز واحدی» به خانواده وی
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت