Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@20:08:25 GMT

درمان درد زانو با نوشیدنی آنانانس و دارچین

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۶۳۸

درمان درد زانو با نوشیدنی آنانانس و دارچین


التهاب نوعی عملکرد دفاعی در بدن است. در واقع تلاش بدن برای محافظت از خود برای حذف محرک‌های مضر و شروع روند بهبودی است. عفونت، زخم‌ها و هرگونه آسیب بافتی بدون پاسخ‌های التهابی بهبود نمی‌یابد البته التهاب همیشه به معنی وجود عفونت نیست.

اختلالی که از بین نرود معمولاً یک بیماری خود ایمنی نامیده می‌شود. کمبود ویتامین‌ها اغلب باعث التهاب می‌شود، به خصوص وقتی بدن فاقد کلسیم بروملین، منیزیم و آهن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسموتی زیر به منظور کاهش التهاب مزمن و تأمین مواد غذایی کافی برای کمک به درمان آسان‌تر بیماری قرار داده شده است.
آناناس
مؤلفه آناناس که در بیماری‌های مفاصل مؤثر است، بروملین است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آناناس این است که سرشار از ویتامین C.، منگنز، مس، فیبر و ویتامین B. است.

دارچین
دارچین یک ادویه خوش طعم است و به بهبود گردش خون که می‌تواند با التهاب مسدود شود، کمک می‌کند وهمچنین در درمان اختلالات مفاصل بسیار استفاده می‌شود. در بعضی موارد، آرتروز می‌تواند باعث التهاب و درد مزمن شود.

جو دوسر
غلات کامل مانند جو دوسر، نشاسته مقاوم است و التهاب را کاهش می‌دهد. بلغورجو دوسر همچنین در یک وعده می‌تواند سرشار از آهن باشد که به رفع کمبود آهن، یکی از دلایل عمده درد مفاصل کمک می‌کند.

مواد لازم
آناناس: ۲ تکه
جو دوسر: یک فنجان
آب: ۲ فنجان
آب پرتقال: یک لیوان
چوب دارچین: یک تکه
عسل طبیعی: یک قاشق چای خوری


روش تهیه
آب و بلغور جو دوسر را درون یک قابلمه بریزید و طبق دستورالعمل روی بسته، آن را بپزید. بگذارید بلغور جو دوسر خنک شود. آب پرتقال جو دوسر پخته شده سرد، دارچین، آناناس و عسل را در مخلوط کن بریزید تا نرم شود. اگر بافت سبک تری می‌خواهید، آب اضافه کنید.       منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درمان اناناس پارسی خبر جو دوسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن در یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس، عصر امروز ۲۸ فروردین رسما با حضور معاون اول رئیس جمهور گشایش یافت تا بخشی از نیاز کشور به این محصول وارداتی و ارزبر، تأمین شود. 

سیدمحمد کاظم زاده، قائم‌مقام مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درخصوص حوزه‌های فعالیت این شرکت گفت: فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع ایمپلنت‌های ارتوپدی از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و به صورت تخصصی در حوزه ساخت انواع ایمپلنت‌های حوزه تروما (شکستگی‌های ناشی از سوانح) مشغول فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه سایت نخست تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی این شرکت در شهرک صنعتی مینودشت در استان گلستان واقع شده است، گفت: درحال حاضر ۱۲۰ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند. نخستین شرکت ایرانی هستیم که در این حوزه، موفق به اخذ استاندارد اتحادیه اروپا (CE) شده‌ایم.

به گفته وی، درحال حاضر بیش از ۱۵۰ مرکز درمانی داخل کشور از ایمپلنت‌های ترومای تولیدی این شرکت استفاده می‌کنند. تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار عمل جراحی با استفاده از محصولات تولیدی شرکت پویندگان پزشکی پردیس در سراسر کشور انجام شده است. 

کاهش ۹۹ درصدی سهم واردات ایمپلنت‌های حوزه تروما به همت دانش‌بنیان‌های داخلی

وی تصریح کرد: حدود ۱۷ سال قبل و زمانی که فعالیت شرکت در استان گلستان آغاز شد، واردات محصولات ارتوپدی در حوزه تروما سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بود و عملا ۱۰۰ درصد وابسته به محصولات خارجی بودیم. اما خوشبختانه  طی۲ دهه فعالیت این شرکت دانش‌بنیان و همچنین سایر تولیدکنندگان داخلی، امروز میزان واردات در حوزه تولید ایمپلنت‌های تروما تقریبا به زیر یک درصد رسیده و رقم ارز تخصیص‌داده شده برای واردات این بخش کمتر از ۵۰۰ هزار دلار بوده است. 

کاظم زاده افزود: از سال ۱۳۹۸ با توجه به نیاز‌های روزافزون کشور در حوزه پروتز‌های تعویض مفصل زانو و لگن، با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به راه‌اندازی سایت جدید تولیدی به منظور توسعه محصولات حوزه پروتز مفصل زانو و لگن در پارک فناوری پردیس کردیم و امروز با تلاش حدود ۴ ساله همه پرسنل مجموعه، شاهد بهره برداری از خط تولید جدید پروتز مفصل زانو و لگن هستیم که در آینده نزدیک، بخش اعظم نیاز‌های کشور به پروتز‌های این حوزه را مرتفع خواهد کرد. 

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از لحاظ سطح کیفیت محصولات تولیدی و سطح فناوری به کار رفته، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی توانسته‌اند نیاز کشور را مرتفع کنند و برخی از شرکت‌ها که در رأس آن شرکت ما قرار دارد، موفق شده اند محصولات تولیدی ترومای تولیدی خود را به کشور‌های مختلف جهان صادر کند. شرکت‌های ایرانی فعال در این حوزه، بازار بسیار خوبی در کشور‌های منطقه دارند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر محصولات تولیدی شرکت دانش‌بنیان پویندگان پزشکی پردیس در ۱۵ کشور جهان ثبت (رجیستر) شده است و در حدود ۷ کشور از محصولات تولیدی این شرکت استفاده می‌کنند. 

ورود به عرصه تولید محصولات های‌تک پروتز‌های مفصل زانو و لگن

کاظم زاده با اشاره به پیچیدگی‌های تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گفت: تنها کشور‌های محدود چندملیتی که در رأس آنها شرکت‌های آمریکایی قرار دارند، بیشتر بازار این حوزه را در اختیار دارند و بالغ بر ۹۵ درصد بازار کشورمان نیز در اختیار این چند شرکت بزرگ است. با توجه به پیچیدگی‌های ساخت و انحصاری که در این حوزه توسط شرکت‌های آمریکایی ایجاد شده بود، عملا قدرت رقابت از همه شرکت‌ها سلب شده بود.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: با توجه به پیام نوروزی رهبری که سال ۱۴۰۳ را سال «رشد تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند، امیدواریم شرکت‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی که قدرت تحرک و شتاب‌دهی بالایی در اقتصاد کشور دارند، بتوانند با حمایت‌های صورت گرفته، این منویات را به ثمر برسانند. امیدواریم سال جدید، سال پررونقی برای کشور باشد و بتوانیم با هم‌افزایی بین بخش خصوصی و دولتی و همراهی و حمایت دولت در آینده نزدیک به افق‌های مدنظر کشور دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوشیدنی مفیدی که کلسترول خوب را افزایش می‌دهد
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت
  • کاهش قند خون و التهاب از مزایای مصرف روزانه زنجبیل
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد
  • قهوه خور‌ها بخوانند
  • مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید
  • قهوه خورها بخوانند
  • نوشیدنی‌هایی که می‌توانید برای کاهش وزن در صبحانه بنوشید
  • رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد