Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،عباس مؤیدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: در بارندگی‌های هفته گذشته ۷ میلیارد تومان به بخش کشاورزی روستا‌های شاخه شمالی شهرستان میناب خسارت وارد شده است.

مؤیدی با اشاره به بارش ۱۷۷ میلی متری باران  در هفته گذشته در این شهرستان  افزود: در این سیل بیش از ۷۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شامل گندم، صیفی جات و آفتابگردان خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در اثر این بارندگی و طغیان رودخانه به ۳۵ کیلومتر از کانال‌های لوله گذاری آبیاری تحت فشار نیز خسارت جدی وارد شده است،گفت: تعداد ۵۰ راس دام سبک اهالی این روستا‌ها تلف و ۶۰۰ کندوی عسل نیز از بین رفته است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلف شدن دام ها وارد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان، کاظم صالحی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۳۸۴ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

صالحی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار در راستای رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و مسکن خانواده‌های ایتام و محسنین شهرستان میناب، اظهار داشت: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر هشت میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نمودند که هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد کمیته امداد شهرستان میناب یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و کمک‌های مردم سخاوتمند و نوع دوست بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6078701

دیگر خبرها

  • نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • خسارت ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتاری باران به اراضی زراعی و باغی کرمانشاه
  • ضرورت حفظ محصولات راهبردی از آفات و بیماری‌ها
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان
  • ۸۰ درصد گندم کاران مینابی برای آبیاری زمین‌هایشان از روش‌های نوین استفاده می‌کنند