Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کاراته مدال طلای لیگ برتر امارات را بر گردن آویخت.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در مبارزه فینال لیگ جهانی امارات، کاپیتان ذبیح الله پورشیب با غلبه بر دانیار یولداشف قزاقستانی موفق شد مدال طلای وزن 84- کیلوگرم را بر گردن بیاویزد و طلایی دومین مرحله لیگ برتر سال 2020 شود. نماینده ایران در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشیب در اولین دیدار مقابل فردی والرا از ونزوئلا پس از کسب نتیجه صفر بر صفر در هانتی برنده شد. در دومین مبارزه 2 بر یک فرج النشری از عربستان را شکست داد. سپس مقابل ایگور چیخمارف از قزاقستان بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی پیروز شد و به نیمه نهایی رفت.

مهدی خدابخشی 4 بر صفر ویلیام دیانتته از بلژیک را برد. سپس با نتیجه 5 بر یک از سد آنتون ایساکو از بلاروس گذشت. در ادامه یک بر صفر کنجی گریلون از فرانسه را مغلوب کرد. در مبارزه چهارم 5 بر 4 میشله مارتینا از ایتالیا را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

در نیمه نهایی ذبیح اله پورشیب و مهدی خدابخشی مقابل هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پورشیب خاتمه یافت تا کاپیتان فینالیست شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کاراته امارات تیم ملی نیمه نهایی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!