Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان کارکنان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان‌های یزد، اصفهان، چهارمحال‌و‌بختیاری و مرکزی در اراک برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای با حضور 22نماینده از استان‌های مرکزی، یزد، اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری امروز، 27 بهمن در اراک برگزار و با اعلام نتایج و اهدای جوایز به برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش؛ مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در دو گروه بانوان و آقایان و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد که اسامی برگزیدگان بدین شرح است؛

مجید جعفری در رشته قرائت ترتیل از یزد، حمید محمودی در رشته قرائت تحقیق از مرکزی، میثم اکبری در رشته اذان از مرکزی، اسماعیل نژادمحمود در رشته حفظ از اصفهان، فائزه سادات قریشی در رشته حفظ از یزد، طیبه محمودی در رشته مفاهیم از اصفهان حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مرحله منطقه ای مسابقات قرآن فنی و حرفه ای اراک هشتمین دوره مسابقات مرحله منطقه ای مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی