Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری « سباء» یمن، «لیز گراندی» روز یکشنبه در بیانیه ای که رونوشت آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت تصریح کرد: بر اساس گزارش های میدانی اولیه در پی حملات هوایی به شهروندان غیر نظامی منطقه «الهیجه» در شهر «المصلوب» استان «الجوف»  ۳۱ نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.

این مقام سازمان ملل با اشاره به اینکه بسیاری از مردم یمن بر اثر این حملات کشته می شوند، تصریح کرد: این یک فاجعه غیر قابل توجیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بر اساس قانون بین‌المللی، طرف های درگیر در یمن برای استفاده از قدرت موظف به محافظت از شهروندان هستند.

هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل در یمن، افزود: پنج سال از این جنگ (یمن ) گذشته و جنگجویان هنوز قادر به انجام این مسئولیت نیستند که این امر بسیار نگران کننده است.

عربستان به همراه چند کشور عربی و با حمایت آمریکا از ششم فروردین سال ۹۴ هجوم گسترده ای را عیله یمن و مردم بی دفاع این کشور آغاز کرد که در پی این تجاوز آشکار نظامی تاکنون ۲۲ هزاران نفر شهید یا مجروح شده، میلیون‌ها یمنی آواره و تقریبا کشور یمن ویران شده است.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد یمن آسیای غربی عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن آسیای غربی عربستان سعودی سازمان ملل متحد یمن آسیای غربی عربستان سعودی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکیدکرد که این جنایات در راستای جنایت نسل‌کشی ادامه‌داری است که رژیم اشغالگر اسرائیلی برضد مردم فلسطین در غزه مرتکب می‌شود.

سازمان همکاری اسلامی باردیگر از جامعه بین‌الملل خواست به مسئولیت خود در وادار نمودن رژیم اسرائیل به توقف حملات و تجاوزات خود در همه بخش‌های فلسطین اشغالی و ایجاد حمایت لازم از ملت فلسطین به منظور اجرای قطع‌نامه سازمان ملل متحد در این باره عمل کند.

وزارت بهداشت فلسطین شب گذشته (شنبه) اعلام کرد که در نتیجه جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس، 14 نفر به شهادت رسیده و شماری مجروح و بازداشت شدند.

این در حالی است که نظامیان اسرائیلی به حملات خود به این اردوگاه ادامه داده و تعداد بیشتری از اتومبیل‌های نظامی را به این منطقه گسیل داشته‌اند که در همه محورها و کوچه‌ها و خیابان نابلس مستقر شده‌اند.

همچنین هر کسی که تلاش می‌کند از این اردوگاه خارج شده و یا به آن نزدیک شود، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد