Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در حکم فرشاد مقیمی آمده است: انتظاردارم با بهره گیری از توان و قابلیت های منابع کارشناسی و تخصصی موجود و کارآمد طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و کلیه ذینفعان و همفکری با سازمان ها و نهاد های تخصصی و استفاده بهینه از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعکاس رخدادها و اقدامات انجام شده و تقویت فعالیت های اثر گذار درجهت ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثر بخش محقق شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر ، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.

ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاست‌گذاری تبلیغات و اطلاع‌رسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست‌گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانه ای برای پوشش رویدادهای صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی  کشور معرفی شد.

انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریه‌های ارتباطات و رسانه‌شناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است.وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است.انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرح های پژوهشی مختلف سازمان ها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امور بین الملل ایران خودرو پوشش خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت اطلاع رسانی وزارت اطلاع رسانی اطلاع رسانی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند که یک هیات بلندپایه دیپلماتیک کره شمالی برای اولین بار پس از پاندمی کرونا به ایران سفر کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: خبرگزاری رسمی کره شمالی، امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که هیات پیونگ‌یانگ به ریاست «یون جونگ هو» وزیر روابط اقتصادی خارجی کره شمالی، روز سه‌شنبه عازم ایران شد. این رسانه جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

آخرین باری که مقامات ارشد کره شمالی به ایران سفر کردند، اوت ۲۰۱۹ بود که در آن،‌ هیاتی به ریاست نائب‌رییس پارلمان کره جنوبی، سفری یک‌هفته‌ای به ایران داشت. دو کشور تا پیش از بسته شدن مرزهای کره شمالی، روابط دیپلماتیک فعالانه‌ای داشتند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در تلاش است ارتباط خود با کشورهای رقیب آمریکا را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل