Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: چهاردهمین نشست خبری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، دقایقی پیش با حضور خبرنگاران رسانه‌های ملی و بین‌المللی در سالن شهید بهشتی آغاز شد.

به گزارش خرداد از  ایسنا، پیش از این حسن روحانی در تاریخ ۲۲ مهر سال جاری آخرین نشست خبری خود با حضور رسانه‌های بین‌المللی و ملی را برگزار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست قرار است رئیس‌جمهوری در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی درباره مسائل جاری کشور و مواضع ایران نسبت به رویدادهای جهانی باشد.

محمومود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ، فریدون وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور ،علی رضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور،  سید عباس موسوی سخنگوی وزات خارجه، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور ، مدیر عامل خبرگزاری ‌های داخلی و برخی مدیران مسئول رسانه‌ها در این نشست خبری حضور دارند.

برچسب ها: حسن روحانی ، نشست خبری

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسن روحانی نشست خبری دفتر رییس جمهور رئیس جمهوری حسن روحانی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان به نشست خبری رفت اما خبرنگاران اعلام کردند به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود، کنفرانس او را تحریم می‌کنند و از سرمربی پرسپولیس سوالی ندارند و اجازه صحبت به او را ندادند.

پس از این اتفاق اوسمار در شرایطی که همان‌جا نیز در جو متشنج سالن کنفرانس آبادان عذرخواهی کرده بود، با انتشار یک استوری بار دیگر از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اوسمار در استوری اینستاگرامش نوشت:"می‌خواستم از دوستان رسانه بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم. همه می‌دانند که من هیچ وقت از وظیفه خودم به عنوان سرمربی و حضور در نشست‌های خبری کوتاهی نکردم اما این بار و با توجه به دیر رسیدن ما به آبادان، به دلیل حضور در جلسه فنی با همکاران نتوانستم به کنفرانس خبری برسم."

او ادامه داد:"یک بار دیگر می‌خواهم اظهار کنم تمامی وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام میدهم و امیدوارم که حضورم به عنوان مربی برای پیشرفت فوتبال ایران موثر باشد."

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود